Тази година над 200 сгради и забележителности в цял свят заблестяха в розово.
Повод за това бе нова кампанията срещу рака на гърдата, като роля от световната инициатива ще вземе и столичният Гранд Хотел София (GrandHotelSofia.bg), който ще бъде осветен в бонбонения цвят на 1 октомври.
Сред обектите, символизиращи надеждата, се нареждат Ниагарският водопад (Канада), Операта в Сидни (Австралия), Президентският дворец в Доминиканската република, Интернационалното летище в Лос Анджелис (САЩ) и още много други.
Както споделят инициаторите - козметичният гигант "Есте Лаудер" (EsteeLauder.com), тазгодишната кампания окуражава жените и мъжете да контактуват с всеки и да споделят с тях познанията си относно заболяването и начините за превенция.
Затова и мотото е "Свържете се. Общувайте. Победете. Предотвратете заболяването на една жена всеки път. Розовата панделка. Носете я. Споделете идеята й."
А и както казват самите специалисти: "Колкото по-рано бъде открит ракът, толкова по-бързо и най-вече успешно ще бъде преборен той. И
колкото повече се отлага във времето, толкова по-страшно може да стане."
Затова и „неинформираността на обществото по отношение на рака на гърдата е голям проблем", казва лицето на кампанията актрисата и модел Елизабет Хърли.
Според нея, всички ние трябва да се свържем с всяка жена, която познаваме - независимо дали това е нашата майка, баба, сестра, дъщеря или приятелка.
И не бива да подценяваме важността на това да й обясним, че трябва да преглежда и да си прави мамография ежегодно. Особено ако е надхвърлила 40-годишна възраст.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!