Ия яло новата версия на АБВ Поща вече е факт!
Това е съвсем нов продукт - на различна платформа, с различна концепция и визия, обясни Йордан Иванов, продуктов мениджър на АБВ.
Новата поща е базирана на съвременните технологии и е съобразена със забързаното ежедневие на всеки от нас, като ни предоставя възможност лесно и бързо да управляваме дигиталния си ден. Това беше водещо за екипа, когато разработихме много по-модерна и функционална версия на най-популярната българска интернет поща, каза още Иванов.
Новият, по-бърз интерфейс напълно отговаря на световната тенденция все повече да се припокриват интернет продуктите и ежедневните приложения.
За четири месеца новата версия бе пусната тестово на повече от 20 хил. души.
Потребителите ще могат да превключват между двете версии на пощата по
всяко време. Новата версия не е задължителна. Всeки, който предпочита да ползва стандартната (стара) АБВ Поща, може да бъде спокоен, че екипът ще продължи да поддържа и развива и двете версии на продукта.
АБВ започна серия от промени и подобрения през миналата година и пускането на изцяло нова версия е тяхно логично продължение.
АБВ е постоянно развиващ се виртуален дом, удобен, уютен и подреден и ние се стремим да предложим най-доброто на нашите потребители, каза Ева Мичева, бранд мениджър на марката. Тя допълни, че с над 3,1 млн. активни акаунта предизвикателствата не са малко, но екипът е мотивиран да развива продукта в най-добрата посока.
В новата версия има опция за бърз преглед на съдържанието на писмата, който позволява да се прочете желано писмо само като се маркира и без да е нужно да се отваря.
Навигацията е много по-лесна, като всеки може да се движи из пощата си максимално бързо.
Има и автоматична проверка за нови писма, което улеснява потребителите и вече не им се налага да презареждат папката с входящи писма.
Нова е и drag-and-drop функцията (букв. - "влачи и пусни") - тя позволява да се маркира дадено писмо и със задържане бутона на мишката то да бъде "довлачено" в друга папка.
Една от забавните новости са разчупените цветови схеми и теми (по-известни като "skins"). Потребителите имат възможност да персонализират пощенската си кутия по свой вкус или пък според настроението си.
Усъвършенстването на АБВ отговаря на основните ценности на марката за леснота и удобство. Именно това ще открият потребителите, когато ползват новата версия.
АБВ с изцяло нова версия
Навигацията е много по-лесна, като всеки може да се движи из пощата си максимално бързо
28 май 2010, 12:35
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!