Неочаквано висок интерес към електрическото Peugeot e-208
Peugeot e-208   
Източник: Peugeot
1

С поред бранд мениджъра Жан-Филип Импарато, на електрическата версия на новото Peugeot 208 се пада една четвърт от предварителните заявки. Първоначалните планове на марката са били за 10%, но лесно могат да удвоят този процент.

Пред Automotive News Europe Импарато казва, че още е прекалено рано да се каже дали делът на електрическата версия ще е много по-висок от предварително планувания. В най-добрия сценарии на продължаващо нарастване търсенето на електрическата версия, Peugeot може да увеличи производството на e-208 до 20% от предварително заложения план от 300 000 бройки годишно от модела.

Едно от преимуществата на е-208 се крие във факта, че очакваната остатъчна стойност при препродажба ще е с 2000 евро по-висока на тази на бензинов модел.

Малкият електромобил е с мощност 100 kW и ще предлага пробег от 340 км по WLTP с батерия с капацитет 50 kWh. Мощността на зареждане на батерията е 11 kW (AC) или 80 kW (DC).

Пред същата медия Импарато заявява, че компанията му няма да плаща глоби, тъй като вече покрива стандарта на ЕС за вредните емисии СО2, които ще влязат в сила през 2020 г. Това ще рече, че гамата на Peugeot вече отделя 93 г/км емисии СО2.

Някои анализатори вярват, че ще има производители, които ще бъдат засегнати със стотици милиони евро глоби, ако не успеят да посрещнат прага от 93 г/км за моделната гама. Една от причините за това е нарастващото търсене на SUV, които консумират повече спрямо компактните хечбеци и средноразмерни седани.

През март Карлос Тавареш (председател на PSA Group) заяви, че производителят се нуждае от 7% електрифицирани модели, като дизелите да съставляват 10% от микса, за да може да се отговори на влизащите в сила СО2 цели през 2020 г.

На салона във Франкфурт Тавареш добави, че спадът в продажбите на дизелови модели не е толкова остър, колкото се е боял, затова той очаква, че този тип задвижване би могъл да носи между 20 и 25% от продажбите на PSA Group през 2020 г.

Междувременно Peugeot заяви, че в Германия вече могат да бъдат закупени три нови плъг-ин модела. Цените за триото, съставено от 3008 GT Hybrid4, 508 Hybrid и 508 SW Hybrid, ще започва съответно от 50 800, 44,000 и 45 100 евро.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.

Volvo оставя ДВГ на Geely, концентрира се върху е-колите

Audi ще лансира 20 електромобила в следващите 6 години

Дания призовава ЕС да забрани дизеловите и бензиновите коли от 2030 г.

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

1 коментар
 
Google също навлиза в банковия сектор
Ексклузивно

Google също навлиза в банковия сектор

Преди 1 час
<p>Спасиха кученце <span style="color:#ffbc00;"><strong>с опашка на главата</strong></span></p>
Ексклузивно

Спасиха кученце с опашка на главата

Преди 3 часа
McLaren Elva
Ексклузивно

Две автомобилни мечти: McLaren & Ferrari

Преди 4 часа
Доналд Тръмп
Ексклузивно

Импийчмънта на Тръмп, какво се случва

Преди 7 часа
Motorola Razr
Ексклузивно

Motorola представи сгъваемия смартфон Razr

Преди 7 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини