В тора професионална футболна лига на България се подготвя за нов старт с нов генерален спонсор. От сезон 2025/26 второто ниво на българския футбол ще носи името Mr Bit Втора лига. Промяната обаче не се изчерпва с новото наименование — предстоят нов формат, по-добро медийно покритие и значителна финансова подкрепа, целяща да вдъхне нов живот на лигата.
Mr Bit бе обявен за генерален спонсор на Втора лига лично от президентите на БФС и БПФЛ, Георги Иванов и Атанас Караиванов, на пресконференция, провела се на 12-ти юни. По думите на Караиванов, споразумението е било „очаквано от отборите от дълго време“ и ще донесе по 40 000 лева на всеки от 18-те клуба в лигата.
Финансовият ефект от партньорството е очевиден, особено след като два отбора — ЦСКА 1948 II и Септември (Тервел) — се отказаха доброволно от участие във Втора лига. Това наложи корекция във формата на шампионата. Вместо 20, участниците вече са 18, а броят на кръговете е редуциран от 38 на 34. Останалите клубове, както и евентуалните нови участници през следващия сезон, ще могат да се възползват от подкрепата на новия спонсор.
Най-значимата новост за феновете е удвояването на мачовете с пряко излъчване от Mr Bit Втора лига. Във всеки кръг ще се излъчват два мача на живо — единият по Diema Sport, другият в платформата на Mr Bit. Спонсорът си поставя за цел популяризиране на лигата, като предлага лесен и безплатен достъп до футболните срещи от второто ниво.
В първи кръг Mr Bit ще предава на живо сблъсък, по-достоен за елита на България. Миньор (Перник) и Беласица (Петрич), бивши кошмари за грандовете, ще се срещнат във вторник, 29 юли, от 18:30 ч.