Клиентското обслужване и собствените марки на Kaufland България са отличени с два международни медала за качество
Източник: kaufland.bg
0

Kaufland България получи две международни признания под формата на златни медали, които отразяват високото качество както в отношението на търговската верига към клиенти и партньори, така и на продуктите под собствена марка на ритейлъра.

Медалът „Customers’ Friend” Kaufland България получава за отличното отношение към своите клиенти и партньори. Той се присъжда от независимата международната сертифицираща асоциация ICERTIAS и се базира на анализ и пазарно проучване в съответствие с препоръките на международната търговска камара и ESOMAR*.

Признанието е резултат от щателен анализ, извършван от експерти на асоциацията, който включва многобройни проверки, сред които и проучвания върху фактори като качеството на отношението към екип и клиенти, както и финансови резултати и репутация на компанията. По време на селекционния процес оценката се базира на четири основни компонента: репутация, комуникация, клиентско преживяване и доверие.

Хората са двигателят на развитието на Kaufland България. Затова с всеки изминал ден компанията се стреми да предлага качествено потребителско изживяване. Независимата международна оценка отразява именно това – при максимални 5 точки качеството на отношението на търговската верига към клиенти и партньори се оценява като отлично с акумулирани 4,65 точки.

Продуктите под собствените марки на Kaufland България пък бяха посочени като пример за „абсолютно най-високо ниво на качество“ от 1200 човека, участващи в представителното и независимо пазарно онлайн проучване Qudal – Quality Medal за продукти под собствена марка – България 2018/2019, организирано от ICERTIAS. В резултат организацията присъди златен медал за качество Qudal с пет звезди, които се присъждат само на продукти и услуги, които са заели челната позиция в съответната категория на проведеното проучване.

Най-голям брой респонденти в него посочват Kaufland България при въпроса „Посочете името на собствената марка или на магазина за продажби на дребно, в който могат да бъдат закупени продуктите със собствена марка, и който според Вашия личен опит дава най-добро определение, символ или пример за абсолютно най-високо ниво на качество на продуктите със собствена марка?“

Kaufland обръща особено внимание на устойчивото формиране на асортимента и високото качество, което компанията предлага със собствените си марки продукти. Търговската верига има богато портфолио от над 2400 продукта собствени хранителни и нехранителни марки, които имат един фокус – грижа за цялото семейство и уюта на дома. Затова Kaufland държи на условията на производство, справедливата търговия, органичното и регионално земеделие.

Повече за отличията можете да научите на kaufland.bg, customersfriend.org и qudal.com.

*ESOMAR е международна асоциация, обединяваща водещи агенции, организации и професионалисти в сферата на пазарните проучвания и запитвания.

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
 
<p>Какво <strong>не знаем</strong> за розовото какаду (ВИДЕО)</p>
Ексклузивно

Какво не знаем за розовото какаду (ВИДЕО)

Преди 16 минути
Протестите в Иран
Ексклузивно

Протести в Иран, има загинали

Преди 12 часа
Мануела
Фото кредит: Владислава Атанасова
Ексклузивно

 „Как така си инвалид, пък не си в...

Преди 21 часа
София
Ексклузивно

Чист ли е въздухът, който дишаме

Преди 23 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини