За втора поредна година Ogilvy Group спечели Голямата награда "Творческа агенция на годината" по време на десетото юбилейно издание на фестивала на Асоциацията на рекламните агенции в България (ФАРА).
Слоганът на тазгодишното издание на фестивала, събрало в Албена от 2 до 5 септември рекламни агенции, рекламодатели и медии, бе "Най-добрите рекламни екзекуции на годината".
С общо три златни, пет сребърни и четири бронзови награди в различните категории и с най-много номинации, Ogilvy Group набра 81 точки и, съгласно регламента, се пребори за приза.
Наградените кампании са "Ела да те видят животните" за Зоологическа градина - София, кампанията на ООН "Твоята дума за наркотиците", кампанията на GLOBUL "Къде е детето ти, когато е в интернет" и "Промени гледната си точка към природата" - проект на GLOBUL и WWF.
Щастливи сме, че нашата работа заслужи толкова висока оценка за втора поредна година. Пожелаваме си още по-добри идеи, които да развиват бизнеса на нашите клиенти и да вдигат стандарта на индустрията, каза Екатерина Тупарева, управител на Ogilvy Group София.
Ogilvy Group София е основана през 1994 г. - част от международната група Ogilvy&Mather, носеща името на Дейвид Огилви, определян като един от създателите на съвременната реклама.
Рекламата може да убеди човек да купи некачествена стока, но само веднъж, е често цитирана фраза на Дейвид Огилви, който е един от първите започнали да популяризират и марки, а не просто продукти.
Основен конкурент за приза бе New Moment New Ideas, която имаше четири първи и една втора награда.
В категорията Интернет реклама първо място бе присъдено на рекламата "UP2U.bg" на М-Тел, изпълнена от агенция DDB Sofia.
DDB Sofia е и "Медийна агенция на годината", като събра, според регламента, най-много точки в медийните категории.
Първо място за Рекламна кампания в раздела "стоки" получи "Да отворим Каменица. Да спасим мъжа" на New Moment New Ideas Company, а за "услуги" - "Песента" на М-Тел, изпълнена от DDB Sofia.
В раздела Нови комуникационни канали на първо място е рекламата "До, Ре, Ми" Абонаментен цикъл 2008-2009", поръчана от Софийската филхармония и изпълнена от Firefly Studios.
Нетинфо бе медиен партньор на юбилейното издание на фестивала.
Присъствието на компанията в Албена тази година бе нетрадиционно. Край шатрата, близо до входа на залата за презентации, участници и гости можеха в почивките да споделят впечатления и мисли.
По нетрадиционен начин присъстваха и продуктите на компанията - като разноцветни коктейли, възглавнички за минута отмора. Колеги зад "бара" споделиха, че най-търсените са били Svejo Margarita (Sauza, triple sec, лимонов сок) Vesti Zesti (Frangelico, натрошен лед, сок от лимон).