Американският компютърен гигант "Майкрософт" регистрира загуби за тримесечието между април и юни 2012 г.
Това се случва за пръв път от излизането на компанията на борсата преди 26 години.
Компанията е регистрирала загуби от 492 милиона долара да второто тримесечие на годината.
За сравнение през същия период на миналата година тя е имала печалба от 5,9 милиарда долара.
Според експерти загубите се дължат на неуспешната покупка на компанията за интернет реклама "А Куонтив".
"Майкрософт" придоби компанията през 2007 г. за 6,3 милиарда долара, но сделката не донесе очакваната от ръководството възвръщаемост.
"Майкрософт" регистрира приходи от 18,06 млрд. долара между април и юни тази година, което е със 7% повече в сравнение със същия период на миналата година.
Същевременно интернет рекламата на съперника на "Майкрософт" - "Гугъл" - продължава да процъфтява и той регистрира увеличение на приходите и печалбите през второто тримесечие на тази година.
Повече икономически новини в PariteNi.bg
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!