CRM системата* не е панацея, но помага на организацията по-добре да разбере нуждите на потребителите и така да се възползва от предимствата на ефективните маркетингови кампании, по-кратките срокове на водене на търговски преговори и спечелената с подобрено обслужване лоялност на клиентите.
SugarCRM - цялостно CRM решение
Един от водещите продукти на пазара на CRM системи помага да се преосмисли как технологията може да помогне на фирмите да управляват взаимоотношенията с клиенти.
Уеб интерфейсът, възможностите за интегриране с други бизнес приложения и гъвкавите опции за внедряване правят SugarCRM подходящ за различни по големина организации, опериращи в сферата на услугите, производството или търговията.
Функционалността на приложението обхваща:
- Управление на маркетинговите комуникации чрез провеждане на кампании и организиране на промоции през интернет.
- Следене на търговския процес от момента на постъпване на запитване, през анализ на нуждите на клиента, изготвяне на оферти и сключване на договори.
- Съхраняване на история на взаимоотношенията с клиенти - електронна кореспонденция, осъществени срещи и телефонни разговори.
- Планиране на продажбите чрез задаване на индивидуални квоти и следене на тяхното изпълнение.
- Организация на работата на специалистите чрез групови календари, средства за управление на проекти, планиране на срещи, задачи и телефонни обаждания.
- Анализ на данните чрез справки и графично електронно табло.
Продуктът предлага интуитивен и изцяло локализиран на български език интерфейс, както и възможност за настройки през административен панел. Демоверсия се намира онлайн на http://www.creasoft.biz/reg_form.php
"КреаСофт" - партньор на SugarCRM за България
Фирма "КреаСофт" е официален партньор на американската компания SugarCRM Inc. Предлаганите услуги включват:
* Настройка на SugarCRM според конкретните бизнес процеси.
* Обучение на потребителите на програмата.
* Интегриране на SugarCRM с други бизнес приложения.
* Разработка и внедряване на допълнителни модули.
* Поддръжка на функциониращи системи.
Имате много специфични изисквания?
Няма две еднакви CRM системи. За да получите конкурентно предимство, трябва да адаптирате избраното решение според своите бизнес процеси, а не обратното.
Защо директният маркетинг е важен за бизнеса?
Чрез редовни послания, които съдържат анонси на нови продукти, промоции или информационен бюлетин могат да бъдат налагани търговки марки и се гради лоялност на клиентите.
* CRM (Customer relationship management) - система за управление на взаимоотношенията с клиенти.
Източник:
CreaSoft.biz