Ст туерният дистибутор представи система за онлайн поддръжка, обработване на клиентите запитвания и подобряване на достъпа до техническа и потребителска документация за ERP системата Epicor iScala.
По повод петата година на Скала България на местния пазар, компанията организира на 26 февруари със съдействието на мебелната компания Neoset ден за клиентите и партньорите си.
Семинара откри управителят на софтуерния дистрибутор Светла Манолова, която отбеляза, че основна цел на дружеството е високо качество на предоставяните консултантски услуги и професионалните решения с добавена стойност за бизнеса на клиента. Чрез фокус върху вертикални софтуерни приложения в областите на производството, дистрибуцията, бързо-оборотните стоки, мебелната индустрия, услугите и финансите, дружеството вече пет години реализира успешни проекти, които автоматизират и оптимизират ключовите процеси в организациите, помагайки им да постигнат конкурентно предимство на пазара и подобрен бизнес климат, допълни тя. Скала България е изключителен дистрибутор на софтуерните решения на Epicor|Scala на българския пазар и предлага услуги в областта на управление на проекти, бизнес консултиране, системна интеграция, внедряване, обучение и техническа поддръжка на Scala бизнес софтуер. Манолова отбеляза, че фирмата е отчела над 500 хил. лв. оборот от продажба на консултантски услуги. “Само за периода на миналата година имаме над 20% увеличение на приходите на Скала България и 12 нови клиента, които включват водещи компании като Перно Рикард Бългрия, Стар Фудс, Волво България, Селамор, Диема Вижън и редица други”, аргументира се тя.
Американската компания Epicor, основен партньор на Скала България и доставчик на интегрираната система за управление на бизнеса iScala ERP, беше представена от Гелу Бротан, директор “Консултантски услуги” на Epicor, който разкри визията за развитие на Epicor в региона. Epicor iScala ERP присъства на българския пазар от 1994 година и е изцяло параметризирана система с възможности за настройване към изискванията и практиката на всеки клиент. Тя е разработена модулно, интегрирайки финансово-счетоводните, логистичните, производствените и маркетинговите дейности, както и дейностите по управление на проекти, услугите и клиентите.
“За професионалистите от Epicor най-голямото удовлетворение е успехът на екип, който се бори заедно с клиента за едни и същи цели. Когато си наясно с факта, че за да спечелиш, трябва да спечелят и твоите партньори, тогава успехът е гарантиран. Успешното ни партньорство със Скала България ни помага да развием нашия бизнеса в региона. Неосет България, Диема Вижън, Селамор и Емералд Хоспиталити са примери на клиенти, които се присъединиха през 2007 с помощта на Скала България”, заяви Бротан.
Екипът на Скала България представи пред аудиторията и концепцията за новия проект за въвеждане на система за онлайн поддръжка, обработване на клиентите запитвания и подобряване на достъпа до техническа и потребителска документация за ERP системата Epicor iScala. Новата уеб-базирана система цели оптимизиране на времето за реакция на възникналите въпроси, както и прозрачност и яснота за всеки етап от развитието им.
Денят на клиентите на Scala завърши с коктейл и редица подаръци предоставени от Neoset, една от водещите компании в сферата на индивидуалните интериорни решения за дома и офиса, която от скоро се присъединиха към голямото семейство на Scala. Neoset предостави на всички гости на събитието клиентски карти и специални условия, даваща право на отстъпка при покупка на обзавеждане за дома или офиса, в тяхната търговска мрежа в страната.
Източник: IDG.BG
Скала Бизнес Сълюшънс Консулта България отбеляза пет години на родния пазар
27 февруари 2008, 12:40
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!