Според скорошно социологическо проучване на "comScore", британците си губят времето в YouTube повече от всяка друга нация на света.
Осем от десетима анкетирани са посетили сайта за видеохостинг веднъж през април. Прекарали са там около 10% от времето си онлайн, гледайки средно по 80 клипчета.
Следват жителите на САЩ, разгледали средно 65 филмчета, непосредствено след тях са французите с 64 и немците с 62.
Процентът от населението на Острова, които са редовни посетители на сайта, превъзхожда която и да е друга държава.
Единствено французите ги изпреварват по дела от времето, прекарано в зяпане - 13% от общото им време в Мрежата.
Най-предпочитаните сайтове за видеообмен са Google Video и YouTube - и двете са собственост на Google.
Те са отчели над 600 млн. изгледани клипове през април само в Обединеното кралство. Това представлява близо 31-процентен дял.
Следващите в предпочитанията на интернет аудиторията е Yahoo - 9,5%, BBC - 5,3%, и Sky - 4,3%.