Дк края на годината ще стартира проектът за интегрирана система за управление при извънредни ситуации у нас. Той ще включва своевременно информиране на гражданите чрез SMS, Интернет и медиите.
Американската компания Winbourne & Costas представи концепцията си за интегрирана система за управление при извънредни ситуации в рамките на провелия се вчера следобед в БТА семинар за доставчици на оборудване в сферата на управлението при кризи. На събитието, което беше организирано от Министерството на държавната политика при бедствия и аварии (МДПБА), присъстваха представители на свързаните с темата държавни ведомства и частния бизнес. Семинарът се провеждаше успоредно и в интерактивен вариант по Интернет. Според източници от МДПБА, целта на събитието е да се представят на фирмите, предлагащи продукти в сферата на системите за управление при кризи, информация за проекта за интегрирана система за управление, да се запознаят с графика на изпълнението му и условията за получаване на поръчки за доставка на технологини продукти.
Представители на Winbourne & Costas ще изготвят анализ на необходимостите за осъществяване на проекта, а до края на годината ще стане ясна и неговата стойност, обясниха пред вестник Computerworld запознати с плановете на министерството. Възможно е интегрираната система да включва опции за информация на населението чрез изпращане на SMS-и, по Интернет и чрез средствата за масова информация.
Източник: IDG.BG