К ампанията "Българските символи" не е приключила с избирането на Мадарския конник за глобален български символ.
Предстои трети етап, чиито основни цели са да върне българските туристи в България и да привлече платежоспособни чуждестранни инвеститори и туристи.
Освен утвърждаването на Царевец, Рилския манастир, кирилицата, розата и розовото масло и Мадарския конник, от септември започва пътуване из страната, на което да бъдат преоткрити най-популярните символи на регионално ниво.
В рамките на кампанията по места ще има кръгли маси, кулинарни и фолклорни конкурси, различни инициативи, свързани с конкретните паметници на културата.
Продължава и гласуването в останалите категории - Природни забележителности, Културно и историческо наследство, Храни и напитки, Символ на моя роден край, Символ на столицата, Негативен символ. Резултатите от него ще бъдат обявени през ноември.
Също тогава ще бъдат очертани намеренията за реализирането на избраните от допитването български символи по света.
Организаторите на кампанията предлагат тя да стане част от държавната политика за представяне на страната ни пред света.