EBay Inc. отново ще рекламира в мрежата AdWords на Google Inc. от идния петък, но разходите на Интернет-аукциона за реклама в търсещата машина ще са много по-малки.
Говорителят на eBay Хани Дързи (Hani Durzy) съобщава, че електронният магазин не се нуждае от толкова реклама в Гугъл, колкото доскоро имаше в търсачката и че с пренасочване на рекламния бюджет към други рекламни канали трафикът в eBay ще се увеличи.
По-миналата седмица eBay напълно преустанови рекламите си в Google, след като търсачката организира конференция, посветена на платежна й система Checkout, едновременно с конференцията за системата PayPal на eBay. Някои пазарни анализатори посочиха, че стъпката на Google има за цел именно привличане на клиенти на eBay. От Интернет-аукциона посочиха, че подобни действия са недопустими за бизнес партньори. EBay до този момент беше сред най-големите рекламодатели на Google.
През близо седмицата, в която Интернет аукционът не рекламираше в Гугъл по програмата АдУърдс трафикът на eBay се е повишил с 0,9%, съобщава говорителят на Hitwise Pty. Ltd. В същия период потребителите, посетили eBay през Гугъл са били 9,9% от всички посетители, в сравнение с 10,7% предходната седмица.
EBay до миналата седмица беше най-големият в САЩ рекламодател на платени линкове в търсещи машини, а Google е най-голямата платена мрежа за спонсорирани резултати от търсене.
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!