М одното ревю на Victoria's Secret отново ще грее под прожекторите!
На 29 юли марката обяви, че емблематичното шоу ще се завърне и през 2025 г. Със закачлива публикация в социалните мрежи Victoria's Secret разпали вълнение сред своите фенове.
„Светлини, камера, ангели: Модното ревю на Victoria's Secret 2025 се завръща“, написа марката в Instagram, придружавайки текста с видеоклип, в който няколко модела потупват микрофон, сякаш приканват вниманието на публиката.
Видеото насърчава феновете да отворят приложението на Victoria's Secret за повече вътрешна информация, въпреки че към момента там могат да се намерят само материали от ревюто през 2024 г. Все пак, марката обещава скоро да разкрие още подробности!
Модното шоу се завърна през 2024 г. на 15 октомври в Ню Йорк, като представи както обичани „ангели“ от минали години, така и нови лица, които дефилираха на бляскавия подиум.
Сред завърналите се звезди бяха Тайра Банкс, Кандис Суанепул, Адриана Лима, Алесандра Амброзио, Жасмин Тукс, Тейлър Хил, както и сестрите Джиджи и Бела Хадид. Сред по-новите лица блеснаха Алекс Консани, Валентина Сампайо и дуетът майка-дъщеря Лила и Кейт Мос.
Музикалните изпълнения също не останаха по-назад – Шер, Лиса от BLACKPINK и Тайла излязоха на сцената, допринасяйки за още по-ефектно изживяване.
Lights, Camera, Angels: The Victoria's Secret Fashion Show Is Coming Back for 2025! https://t.co/MbSYO6yovJ
— People (@people) July 29, 2025
Още през 2023 г. Victoria's Secret направи опит да върне интереса към бранда с документален филм с модни елементи, озаглавен Victoria's Secret: Турнето '23, излъчен в Prime Video на 26 септември. За разлика от традиционните подиумни формати, продукцията беше заснета в Барселона, Лагос, Богота, Лондон и Токио и проследяваше колектив от 20 артисти, които създаваха уникални произведения за моден спектакъл, завършил с шоу в Барселона.
Завръщането на модното ревю през 2024 г. дойде няколко години след като то беше прекратено през ноември 2019 г. Тогавашният главен финансов директор и изпълнителен вицепрезидент на L Brands (компанията майка на Victoria's Secret), Стюарт Б. Бургдоерфер, заяви по време на разговор с анализатори:
„Разбираме как да подобрим позиционирането на марката и как най-добре да комуникираме с клиентите, и това е сред нещата, върху които [главният изпълнителен директор на Victoria's Secret] Джон [Мехас] е фокусиран.“
Отмяната през 2019 г. последва негативната реакция срещу тогавашния главен маркетинг директор Ед Разек, който през 2018 г. пред Vogue заяви, че Victoria's Secret няма намерение да наема транссексуални или закръглени модели за годишното ревю.
„Не трябва ли да има транссексуални в шоуто? Не. Не, не мисля, че трябва. Ами защо не? Защото шоуто е фентъзи. Това е 42-минутен развлекателен специален епизод“, каза Разек.
По-късно той се извини за думите си и подаде оставка през август 2019 г.:
„Забележката ми относно включването на транссексуални модели в модното ревю на Victoria's Secret прозвуча нетактично. Извинявам се“, заяви той.
„За да бъда ясен, ние определено бихме избрали транссексуален модел за шоуто. Имали сме транссексуални модели, които са се явявали на кастинг... И както много други, те не са били одобрени... Но никога не е ставало въпрос за пола им. Възхищавам се и уважавам пътя им да приемат кои са всъщност.“