В шестото издание на класацията за най-скъпи световни брандове на BrandZ, първото място вече не принадлежи на Google, както беше миналата година. Благодарение на 84%-овия (!) скок в стойността си, Apple вече заемат челната позиция, докато компанията на Лари Пейдж и Сергей Брин се нарежда на второ място, губейки 2% спрямо миналата година.
Успехът на Apple се дължи най-вече на невероятните продажби на iPhone и iPad, макар и Mac линията им от компютри да не спира да търпи рекордни ръстове.
Интересно е, че стойността от $153 милиарда на Apple е по-голяма от тези на McDonalds и Coca-Cola взети заедно.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!