Облаците пред "Алфа Ромео" се сгъстяват
Новата "Джулиета", предпремиерно   
Източник: Автопрес 2001/Алфа Ромео
4

Продажбите на "Алфа Ромео" са намалели драстично в последните години и това е причината шефът на "Фиат" Серджо Маркионе да изкаже съмнение относно бъдещето на марката, информира Спийд-прес.

Вариантите за Маркионе са два - първият е да замрази всички инвестиции в компанията, а вторият да се освежи моделният ред с помощта на платформи от "Крайслер", които да се използват от наследниците на Алфа 159 и 166.

Твърде вероятно е след пускането на пазара на "Джулиета" (заместника на 147),

всички инвестиции в компанията да бъдат замразени

Така "Алфа Ромео" ще остане с два нови модела, "МиТо" и "Джулиета". Останалите - "Брера купе", 159, GT и "Спайдър", ще останат без промени.

През миналата година "Алфа Ромео" е продала 103 хил. нови автомобила, а за сравнение през 2000 г. компанията е продала двойно автомобила.

Загубите от последните 10 г. възлизат

между 200 и 400 млн. евро годишно

Очаква се Маркионе да обяви решението си за бъдещето на компанията в началото на 2010 г.

Новият модел, който ще замени сегашната 147-ица, пък се оказа замесен в скандал още преди да се е появил официално пред публика.

Той набързо бе преименуван от "Милано" на "Джулиета". Решението е било прието под натиска на работници от Миланo, за които името буди сериозни проблеми свързани с миналото, обяснява Автопрес 2001.

Работата е в това, че когато "Фиат" поема "Алфа Ромео" през 1986 г., в завода на "Алфа" в Милано е имало около 20 хил. работници. Те обаче е трябвало да си сменят мястото на работа, като отидат в Торино или напуснат.

Този процес продължава и до днес - до края на годината и последните 232-ма души трябва да се преместят в Торино.

Името "Джулиета"

става известно през петдесетте години.

Тогавашният модел е привлякъл вниманието на поколения автомобилни фенове. Той се е славел с високо ниво на комфорт и техническо напредничавост, достъпни за първи път.

Новата "Джулиета" е творение на "Алфа Ромео Чентро Стиле".

Тя изглежда спортно и притежава забележителна бързина по най-трудните маршрути, а в същото време осигурява комфорт при ежедневното движение в града.

Новият модел, който ще бъде конкурент на BMW 1 серия и "Ауди" A3, трябва да дебютира през март на салона в Женева.

Колата ще се прави

само във вариант хечбек

Гамата двигатели включва 4-цилиндрови турбо бензинови (120 и 170 к.с.) и дизелови (105 и 170 к.с.) мотори, а малко по-късно трябва да видим и по-наточен вариант с мощност 235 к.с. 

 

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

4 коментара
 
МВнР
Ексклузивно

Привикаха британския посланик в МВнР

Преди 12 часа
<p>Кои хора могат да се похвалят с&nbsp;<strong>&quot;невероятен&quot; секс</strong></p>
Ексклузивно

Кои хора могат да се похвалят...

Преди 15 часа
<p>Това са <strong>най-умните котки</strong>, вижте ги</p>
Ексклузивно

Това са най-умните котки, вижте ги

Преди 18 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини