BMW разполага с най-чистите дизели, от които няма да се откаже
Източник: netinfo
4

„Дизелгейт” отприщи яда на европейските политици до библейски измерения, с което започна тоталната трансформация на автомобилния бранш. Но R&D босът на BMW AG твърди, че компанията остава вярна на дизеловите двигатели, а световната електрическа мобилност няма да се случи толкова бързо, колкото смятат някои анализатори.

Краус Фроьхлиш заяви в Париж, че BMW е много успешна в създаването на по-чисти дизели и разкритикува европейските политици за кардиналните решения и критики, основаващи се на скандала с дизеловите двигатели на Volkswagen Group.

“Развитието на дизеловата ни технология е много драматично. „Имаме, смятат аз, едни от най-добрите дизели. Всички тестове показват, че нашите дизели са с най-ниските емисии”, заяви той пред австралийски журналисти.

Специалистът заяви още, че, макар и вярващи на дизела, в бъдеще предлагането на дизелови двигатели ще намалее.

“В момента имаме 3,0-литров дизел с една, две и четири турбини, затова вероятно ще имаме едно решение с две нива на мощност.” Това означава, че със сигурност версията с четири турбини (M50d) отива в историята, защото няма да може да отговори на все по-затягащата се примка на вредните емисии.

В същото време Фроьхлиш е далеч от мисълта, че електрическите автомобили ще навлязат едновременно и по един и същи начин на всички пазари по света.

“Виждам 85% от автомобилите в портфолиото ни с двигател с вътрешно горене през 2030 г.” Той смята решението за електрическа мобилност леко ирационално, но заявява, че BMW е готова за него, тъй като вече има сключени договори за доставка на кобалт и литий за периода 2025 – 2035 г. „Но голяма част от света ще продължи на разчита на двигателя с вътрешно горене много дълго време.”

През 2021 г. ще видим серийния iNext, който ще демонстрира ново, пето поколение електрическо задвижване, автономия, инфотейнмънт свързаност, 5G. Всички новости ще бъдат компресирани в един автомобил. „Наричам това мисия до Марс”.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.

Стандартът WLTP спря продажбата на някои германски хибриди

Сезам, отвори се: дълбоко в 120-годишната история на Renault

Автопилотът на Tesla катастрофира веднъж на 4,8 млн. км, по-безопасен е от шофьор

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

4 коментара
 
Кои са финалистите в ПРОМЯНАТА 2019
Ексклузивно

Кои са финалистите в ПРОМЯНАТА 2019

Преди 21 минути
<p>Все още ли сме най-нещастните в Европа</p>
Ексклузивно

Все още ли сме най-нещастните в Европа

Преди 25 минути
Как изглежда един ден през призмата на модерните технологии

Създадено за Samsung

Ексклузивно

Как изглежда един ден през призмата на модерните...

Преди 1 час
<p>Арктически студ скова САЩ</p>
Ексклузивно

Арктически студ скова САЩ

Преди 2 часа
Мащабна акция в Бургас, има задържани
Ексклузивно

Мащабна акция в Бургас, има задържани

Преди 2 часа
До 6 г. затвор грозят пияния кантонер
Ексклузивно

До 6 г. затвор грозят пияния кантонер

Преди 3 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини