eMAG организира първият Black Friday в България през 2013 г. и мина много рекорди за онлайн търговията в България. За един ден на сайта бяха регистрирани над 1 млн. посещения, общо продадените продукти бяха 52 000, а стойността на дадените отстъпки достигна до 4 млн. лева. За първи път пазарният дял за онлайн търговия на електроника и IT беше по-голям от този на ритейла, в рамките на един ден.
Сега, от сутринта на 30 септември, eMAG провежда кампания много подобна на Black Friday. „Революция на цените“ ще продължи до полунощ на 2 октомври. Този път купувачите имат цели 3 дни, за да се възползват от революционните цени, а онлайн магазинът обновява и офертите си постоянно.
По време на кампанията всеки ще може да се възползва от отстъпките на продукти от различни категории. Ще има оферти като например: смартфони от 89.99лв., таблети от 69.99 лв., фотоапарати с 40% отстъпка, 32“ LG телевизор за 399.99лв, 49“ LG 4K телевизор за 1669.99 лв., прахосмукачки от 49.99лв., перални от 349.99 лв., хладилници от 349.99 лв., малки електроуреди с отстъпки до 65%, играчки с до 50% отстъпка, книги до 67% отстъпка, спортни стоки с до 40% отстъпка и много други.
От eMAG препоръчват бърза реакция след като се избере даден продукт, защото всички оферти ще са валидни до изчерпване на количествата.
„Силно препоръчваме на всички заинтересовани от шопинг кампанията да се подготвят предварително. Могат да влязат на eMAG.bg и да прочетат гида за оцеляване, който сме подготвили специално за тяхно улеснение. Важно е да се направи акаунт предварително, това ще позволи на купувачите да завършват поръчки само с 2 клика и по този начин да не изпускат най-добрите оферти. Също така те ще са и първите, които ще получат имейл за старта на кампанията“, казва Огнян Лахчев, маркетинг мениджър в eMAG.bg.
Услугите, които eMAG ще предлага по време на кампанията са същите както досега – доставката е безплатна, всеки клиент може да се възползва от възможността да върне продукта в 15 дневен срок, както и да провери пакета преди да заплати на куриера. Но за тази кампания има и някои разлики, подробно с които всеки може да се запознае в правилника на кампанията, публикуван на eMAG.bg. По-големите разлики са, че поръчки по телефона няма да се приемат, точните дати за доставка ще бъдат комуникирани до клиентите в имейла, който ще получат за финализирана поръчка, и възможност за плащане на вноски няма да е налична по време на кампанията.