Бяла Карта - модерният и гъвкав финансов инструмент
Източник: netinfo
0

З а по-малко от 4 години Бяла Карта успя да разчупи пазарната конюнктура и да се позиционира като модерна, гъвкава и достъпна кредитна карта.

За това допринася опростеният и улеснен за потребителя процес на кандидатстване, одобрение и получаване на финансовия инструмент, както и клиентското обслужване от най-високо ниво.

Доказателство за последното е спечеленото в два поредни месеца – през октомври и ноември 2016 г. отличие, отредено от LiveHelpNow за изключително клиентско обслужване.

За развитието на компанията досега и плановете за следващата година разговаряме с Цветан Кръстев - съосновател и управител на Access Finance („Аксес Файнанс“ ООД). Той е завършил магистърска програма „Икономика на отбраната и сигурността“ в УНСС, а професионалният му път е преминал във водещи финансови институции, където се е занимавал с широк спектър от дейности.

- Г-н Кръстев, в края сме на 2016 г. Каква беше тя за Бяла Карта?

- Изпращаме година, която беше много динамична за нас, и в която компанията ни „Аксес Файнанс“ ООД се нареди сред водещите небанкови финансови институции у нас, със сериозни позиции на пазара на кредитни карти.

Още със старта на дейността ни преди три години, винаги сме се ръководили от мисията си да предоставяме възможност на всеки да има бърз достъп до иновативни финансови инструменти, продукти и услуги. В момента доверие ни гласуват близо 60 000 активни клиента, като за три години с Бяла Карта те успяха да ползват над 84 млн. лв. за посрещане на своите нужди и удовлетворяване на своите желания.

Наскоро обявихме и навлизането си в Румъния, където стъпваме с новия ни бранд AXI, който имаме планове да развиваме и в останалите държави в Европа. Считаме, че като финтех компания, ще можем да отговорим на търсенето на европейците за технологични финансови инструменти, които да са в полза на потребителите.

Не на последно място, в очакване сме на реализиране на сделката по присъединяването ни към дружеството „Мениджмънт Файненшъл Груп“ АД. Уверени сме, че реализирането на придобиването от страна на „Мениджмънт Файненшъл Груп“ АД ще повлияе положително върху развитието и утвърждаването на компанията ни, „Аксес Файнанс“ ООД като иновативна финансово-технологична компания. За нас това е поредният значим момент в нашето развитие, който се случва само няколко месеца след обявяване на разширяването на бизнеса на компанията и навлизането на външни пазари.

Динамичното ни развитие се дължи от една страна на самия продукт Бяла Карта, който е разработен от финтех компания, каквато сме ние, и неговите основни предимства – международна кредитна карта, която няма такса за издаване, управление, плащане у нас и чужбина, както и теглене от банкомат в България. От друга страна, всичко, което сме постигнали до момента нямаше да бъде възможно без труда и усилията на нашия млад и ентусиазиран екип от специалисти. И разбира се, не без реализирането на високите цели за разширяването ни, към което се стремим.

- Моля обяснете как всъщност работи Бяла Карта? Какво струва тя на нейния ползвател?

- Процесът по заявяване и получаване на Бяла Карта е изцяло дистанционен и без такси. Нямаме и традиционната годишна такса за поддържане и обслужване на картата, нито такса за теглене от банкомат в България. В допълнение, след като картата е веднъж издадена, кредитният лимит може многократно да бъде усвояван, без да е необходимо клиентът да минава през други одобрения. Също така трансакциите с Бяла Карта са освободени от такси, независими дали става въпрос за плащане в търговски обект или онлайн. За всички видове операции с Бяла Карта се начислява лихва от 0.12 % на ден или 3.6% месечно, но само върху използваната и усвоена сума на кредитния лимит. Тези лихвени нива са по-високи в сравнение с други кредитни карти, но това е напълно нормално предвид факта, че предоставяме много други ползи за клиента, с което се отличаваме на пазара. Освен това ние поемаме и по-висок риск като финансова институция, тъй като понякога предоставяме кредитна карта на хора с недобра или без кредитна история, или такива с недостатъчни доходи.

- Споменахте навлизане в Румъния. Какво е характерно за потребителите там? Ще намери ли място Вашият продукт там?

- Румънският пазар е много голям, има сериозна конкуренция, но все още има потребители, които не са достигнати. Това са хора, на които бихме могли да помогнем бързо и лесно да разполагат с повече средства и да се чувстват свободно да потребяват от цял свят. Считаме, че с нашето основно предимство - улесненият достъп до кредитната карта, дистанционното кандидатстване и издаване на картата, ще отговорим на клиентското търсенето за модерни и гъвкави финансови инструменти, които да са в полза на картодържателя. Въз основа на така изброените предимства и анализите, които направихме за този пазар, считаме, че ще успеем да наложим продукта ни и там.

- Кои са най-големите положителни предпоставки и най-големите трудности, които ще срещне Вашата компания при опитите ѝ за разширяване на бизнеса извън територията на страната?

- Ние сме сред иновативните български компании, които имат капацитета и смелостта да навлязат на чужди пазари. Положителна предпоставка за международното ни развитие е и самият продукт, като водещ е достъпът до финансови средства и услуги, които хората до този момент не ползват или имат ограничен достъп до тях поради определени обстоятелства. Продуктът ни се адаптира към нуждите и потребностите на клиентите, като по този начин се превръща в удобен финансов инструмент, който улеснява живота им – по всяко време, за ежедневни разходи, за покупки онлайн, за забавление.

Разбира се, неминуемо пътят ни на развитие ще бъде изпълнен с редица предизвикателства, предвид спецификите на пазарите и потребителите там. Ние обаче, сме уверени и решителни да се справим с тях, защото с това натрупваме знания и ставаме още по-иновативни в нашите продукти и услуги.

- Планирате ли навлизане и на други пазари на Балканите и в Европа? Каква ще е маркетинговата Ви стратегия извън България?

- Имаме амбициозни планове, като пазарът в Румъния е само началото на нашето глобално развитие.

Традиционно маркетираме продуктите си онлайн и в електронните медии, като ще следваме тази стратегия и на пазарите извън България. Както у нас, така и на външните пазари, ще се ръководим от принципите си за отговорно кредитиране, като успоредно с това предоставяме добавена стойност за потребителите.

- Бихте ли разяснили какво означава да предоставяте добавена стойност за потребителите?

Нашата политика е да предоставяме клиентско обслуждаве на световно ниво. И сме горди да споделим, че успяваме – в два поредни месеца - м. октомври и м. ноември тази година спечелихме награда “Best Customer Services” на LiveHelpNow – пазарен лидер, предлагащ комплексно софтуерно решение за обслужване на клиенти. Това отличие ни нареди сред топ 100 компании в света с безупречно обслужване.

В ежедневната ни работа с нашите клиенти разясняваме изчерпателно и ясно параметрите на продукта, както и начина на ползване, така че да е максимално полезен и удобен за тях. Всеки потребител получава картата си заедно с полезни съвети относно употребата ѝ, а на сайта си сме публикували обширна информация за условията за ползване на картата.

- Какви са Вашите очаквания за развитие на картовия пазар?

- Отчитаме тенденции, че хората постепенно придобиват навици за използване на карти при закупуване на стоки и услуги. Наблюдава се тренд за стабилно увеличаване на безконтактните и мобилните плащания на пазара. Нашите очаквания са, че финансовите технологии ще стават все по-съществена част от ежедневието на българина.
 

Получавай безплатно най-горещите новини от Vesti.bg

@
 
<p><strong>&quot;Токио 1940 г.&quot;:</strong> Олимпиадата, която не се проведе никога</p>
Ексклузивно

"Токио 1940 г.": Олимпиадата, която не се...

Преди 16 минути
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини