Кралските разузнавателни служби издирват своите бъдещи служители сред геймърската общност.
Британската щабквартира по наблюдение на комуникациите - GCHQ (Government Communications Headquarters) се надява да привлече вниманието на младите и схватливи геймъри посредством виртуално организирана рекламна кампания.
Рекламните материал на GCHQ са разположени по билбордове из виртуалните светове на Xbox 360 версиите на популярни игрови заглавия за като Splinter Cell: Double Agent и Enemy Territory: Quake Wars.
Целта на подетата от GCHQ кампания е да привлече вниманието и да грабне въображението на младите хора, които са силно зайнтеревани от сферата на информационните технологии. Лаура Робъртсън, която ръководи кампания на GCHQ в рекламната агенция TMP Worldwide споделя – „Целта на нашите клиенти от GCHQ е да използват нов подход при подбора на своите кадри за идното си поколение служители. Рекламата във виртуалните светове на компютърните игри не е нещо ново, но нейното използване за набирането на бъдещи служители на службите за сигурност несъмнено е интересен прецедент. Целта на виртуалните билбордове е да привлекат вниманието на младите геймъри и да ги накарат да посетят посочения уеб сайт на GCHQ. По този начин те ще научат повече за възможностите за професионална ориентация, които им предлага Щабквартира по наблюдение на комуникациите.”
GCHQ, която работи в тясно сътрудничество с други популярни кралски секретни служби като MI5 и MI6, разполага с над 5000 висококвалифицирани служители и се грижи за дейността и сигурността на информационните и комуникационни системи на британското правителство.
Източник: IDG.BG
Британските служби за сигурност примамват геймъри чрез виртуална реклама
21 октомври 2007, 02:08
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!