Нова Броудкастинг Груп поема рекламните продажби за България на Nickelodeon и Nick Jr.
Източник: netinfo

Н ова Броудкастинг Груп сключва ново стратегическо партньорство за продажба на рекламно време за България за два телевизионни канала от портфолиото на Viacom International Media Networks, част от Viacom Inc. Считано от 1 януари 2018 г., водещата медийна и технологична компания у нас е търговски представител на българския пазар за телевизиите Nickelodeon и Nick Jr. Новината за новото сътрудничество идва броени дни, след като Нова Броудкастинг Груп обяви, че от 1 ноември 2017 г. отговаря за рекламните продажби за България на трите телевизии Travel Channel, Fine Living и Food Network, част от американската компания Scripps Networks Interactive.

Viacom International Media Networks (VIMN) обединява много от най-добрите глобални мултимедийни развлекателни марки. Като част от тяхното портфолио Nickelodeon и Nick Jr. са телевизии №1 сред децата в цял свят. Nickelodeon предлага качествени анимационни филми, сериали и предавания на живо, изпълнени с хумор, игри и вдъхновение. Nick Jr. е "умно място за игри" – каналът предоставя уникална комбинация от умно и забавно съдържание, което позволява на децата да учат, докато играят. Благодарение на партньорството с VIMN, Нова Броудкастинг Груп ще отговаря за рекламните продажби на седем международни групи и 21 телевизии, което дава възможност на рекламодателите в България да достигат до още по-богато и разнообразно съдържание.

"Партньорството с VIMN е успешна стъпка в дългосрочната стратегия на Нова Броудкастинг Груп да обогатява порфтфолиото от телевизионни канали, чиито рекламни продажби управлява. Присъединяването на телевизиите Nickelodeon и Nick Jr. към нашето семейство е доказателство за доверието на нашите партньори да ги представляваме на рекламния пазар в България", заяви Красимира Василева, директор Продажби в Нова Броудкастинг Груп.

"Nickelodeon – водеща детска развлекателна марка в глобален мащаб и в Централна и Източна Европа, се превърна в един от най-популярните детски канали в България през последните години. Вълнуваме се от сътрудничеството с Нова Броудкастинг Груп като утвърден, опитен местен партньор в продажбата на реклама. Разчитаме заедно още повече да развием този невероятен бранд и да постигнем максималния му потенциал в страната. Виждаме голям потенциал на този пазар, затова решихме да стартираме и Nick Jr. България в началото на следващата година, за да предложим на клиентите разнообразие от възможности като нестандартна реклама и събития – в допълнение към рекламните клипове", каза Дариуш Янчевски, вицепрезидент на Viacom International Media Networks за района на Централна и Източна Европа и Израел, отговорен за стратегическите дейности на компанията.

За Нова Броудкастинг Груп

Нова Броудкастинг Груп, част от шведската медийна група Modern Times Group, е водещата медийна и технологична компания в България. В портфолиото на групата влизат телевизионните канали NOVA, KINO NOVA, DIEMA, DIEMA FAMILY, NOVA SPORT, платените спортни канали от пакета DIEMA EXTRA – DIEMA SPORT, DIEMA SPORT 2, TRACE SPORT STARS, както и сп. EVA. Част от компанията е дигиталната медийна и технологична компания Нетинфо, която чрез своите уебсайтове и мултимедийни платформи достига до над 80% от интернет потребителите в България. Към момента Нова Броудкастинг Груп управлява рекламните продажби на седем международни медийни групи и 21 телевизионни канала, сред които: FOX Networks Group Channels (FOX, Fox Crime, Fox Life, 24Kitchen и National Geographic Channel), Discovery Networks (Discovery Channel, TLC и ID Xtra), Disney Channel, AXN, CITY TV, Scripps Networks Interactive (Travel Channel, Fine Living и Food Network). От 1 януари 2018 г. Нова Броудкастинг Груп ще отговаря за рекламните продажби също на Nickelodeon и Nick Jr. от портфолиото на Viacom International Media Networks.

За Viacom International Media Networks

Viacom International Media Networks (VIMN), част от Viacom Inc., предлага завладяващо съдържание по телевизията, в киното, на онлайн и мобилни платформи в близо 170 държави и регионa. Марките на Vaicom се гледат в 700 милиона домакинства по света на 37 езика чрез 200 локално програмирани и управлявани ТВ канали.

VIMN CEE & Israel дистрибутира, продуцира и лицензира съдържание от световна класа по телевизията и чрез дигиталните медии в 15 държави в Централна и Източна Европа и Израел. Компанията управлява един от водещите международни телевизионни портфейли, състоящ се от няколко марки, които са пазарни лидери в категориите си. Сред тези марки са водещата комедийна телевизия Comedy Central, най-популярният детски канал Nickelodeon, MTV с иновативния си подход към креативни реклами, насочени към поколението Y, както и любимият на кино феновете Paramount Channel.

За Nickelodeon

Nickelodeon е водещата развлекателна телевизия за деца по целия свят. Тя предлага най-добрата анимация, сериали и предавания на живо, изпълнени с хумор, игри и вдъхновение. Харесва се еднакво както на момчетата, така и на момичетата, особено на тинейджърите, и в повечето случаи заедно с децата гледат и техните родители. Предаванията на телевизията карат децата да се забавляват, да се смеят и да учат за света, в който живеят. Програмата ѝ се обогатява непрекъснато с любими анимационни супермарки като Teenage Mutant Ninja Turtles, SpongeBob Squarepants, Kung Fu Panda; креативно и вдъхновяващо предучилищно съдържание като Dora the Explorer, Game Shakers and Henry Danger; както и предавания с музикален акцент и посветени на ежедневието на семейството, като например Thundermans, School of Rock, Nicky, Ricky, Dicky and Dawn.

Дистрибуция в България: 1 011 446 домакинства

За Nick Jr.

Nick Jr. е "умно място за игри" – телевизия за деца в предучилищна възраст, която предоставя комбинация от умно и забавно съдържание в сигурна и нежна среда с интерактивни, музикални и образователни предавания. Тази среда, която децата обичат и на която родителите се доверяват, позволява на малчуганите да откриват нови неща всеки ден. Nick Jr. дава на децата и на родителите това, което искат – образователно и забавно съдържание и страхотни истории и герои, които позволяват на децата да учат, докато играят. Сред популярните заглавия в програмата са Dora the Explorer, Team Umizoomi, Bubble Guppies, Paw Patrol.

Дистрибуция в България: 544 248 домакинства

Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
Георг Георгиев: Германия е сред най-близките ни стратегически партньори

Георг Георгиев: Германия е сред най-близките ни стратегически партньори

България Преди 6 часа

Германският външен министър Йохан Вадефул започна днес двудневно посещение в България и Румъния

Шведската прокуратура прекрати делото за кабела и кораба "Вежен"

Шведската прокуратура прекрати делото за кабела и кораба "Вежен"

Свят Преди 6 часа

Подводният кабел, свързващ шведския остров Готланд с латвийския град Вентспилс, бе увреден на 26 януари

Хванаха мъж с метамфетамин за близо 600 000 лв.

Хванаха мъж с метамфетамин за близо 600 000 лв.

България Преди 8 часа

Метамфетаминът е бил укрит в диспенсер за вода

Извънредна ситуация в “Игри на волята” тази вечер

Извънредна ситуация в “Игри на волята” тази вечер

Любопитно Преди 8 часа

Трите племена излизат в ожесточена битка за територия

Вадефул: България е модел за страните от Западните Балкани

Вадефул: България е модел за страните от Западните Балкани

Свят Преди 9 часа

Той определи предстоящото присъединяване на страната към еврозоната, като силен сигнал за стабилността на Европа

Тръмп е готов да се помири с Иран

Тръмп е готов да се помири с Иран

Свят Преди 10 часа

Тръмп: Готови сме да сключим споразумение, когато и вие сте готови

Отиде си визионерът на италианския стил – Чезаре Пачиоти

Отиде си визионерът на италианския стил – Чезаре Пачиоти

Свят Преди 11 часа

Новината за кончината му предизвика вълна от тъга и почит сред неговите почитатели, колеги и партньори по цял свят

Берлин: Европа, парализирана от страх, ще бъде доведена до самоунищожение

Берлин: Европа, парализирана от страх, ще бъде доведена до самоунищожение

Свят Преди 11 часа

Германия е изправена пред опасност от страна от Русия, смята Йегер

Снимката е илюстративна

Жена брутално нападна мъжа си, докато спи - изляла върху него вряло олио и лют червен пипер

Свят Преди 11 часа

Инцидентът е станал на 2 октомври в дома на семейството в Ню Делхи, Индия

Билборд срещу руското посолство в София с Путин  и Митрофанова

Билборд срещу руското посолство в София с Путин и Митрофанова

България Преди 12 часа

Надпис: "Вън от язовир "Искър". Тук не е Москва"

Загубите на Русия в Украйна минаха на друго ниво

Загубите на Русия в Украйна минаха на друго ниво

Свят Преди 12 часа

От началото на годината руските загуби растат главоломно

9 храни, които могат да намалят риска от рак

9 храни, които могат да намалят риска от рак

Любопитно Преди 12 часа

Прости промени в диетата могат да подкрепят здравето ви в дългосрочен план. Текстът има информативна цел и не е медицинска препоръка

Кои са освободените заложници от Газа?

Кои са освободените заложници от Газа?

Свят Преди 12 часа

Всички заложници, с изключение на един, са сред 251-те души, отвлечени по време на нападението на палестинската групировка "Хамас" срещу южен Израел на 7 октомври 2023 г.

„Chatfishing“: Как изкуственият интелект променя онлайн запознанствата

„Chatfishing“: Как изкуственият интелект променя онлайн запознанствата

Свят Преди 12 часа

„Беше сякаш наистина се опитваше да ме опознае на по-дълбоко ниво. Въпросите му изглеждаха много по-обмислени от обичайното"

.

Южна Корея използва холограми на полицаи за борба с престъпността

Любопитно Преди 12 часа

Холограмата е висока над 170 см и е моделирана по истински човек