Въпреки световната криза и спада на продажбите по индустрии в цял свят, чистите приходи на водещия мрежови производител се увеличават. Това показаха финансовите резулатати на D-Link, съобщени на конференция за инвеститори.
Компанията обяви ръст от 35 % на нетната печалба след приспадане на таксите за третото тримесечие на 2008 година.
Анализаторите отчитат сравнително стабилно представяне на D-Link на пазарите в Северна Америка, където продажбите на компанията бележат спад от само 5 % за изследваното тримесечие. В същото време този дял е със 17,4 % по-висок в сравнение със същия период през миналата година. Засега Европа се представя под очакванията като регистрира спад в продажбите на корпорацията от 9 %. Добрата новина идва от развиващите се пазари, които отчитат годишно покачване на продажбите на продукти с марката D-Link от 11 %. То достига внушителните 25 %, ако се изключат продажбите в Китай.
| Анелия Чакърова, мениджър Д-Линк България коментира финансовите резулатати на компанията: |
D-Link успява да поддържа ръста в продажбите си благодарение на безкомпромисната си политика за предлагане на качествени мрежови решения на крайния потребител и бизнес клиентите на приемливи цени, като в същото време поддържа сервизно обслужване на топ ниво. Компанията реално е един от лидерите на мрежовия пазар за иновации и това и позволява да запази и развие позициите си в световен мащаб, включително и в България. |
Източник: IDG.BG