От тази седмица Евроком стартира промоционална кампания за нови абонати на цифрова телевизия. До края на юни всеки, който сключи договор за цифрова телевизия, получава подарък три месечeн абонамент за услугата и филмовия пакет на HBO.
„Приготви се за истинско Европейско” е слоганът насочен към силния пол. Основната тема на радио спотовете и рекламните материали, съпътстващи промоцията, е предстоящото Европейско първенство по футбол.
Дамската версия на кампанията стартира през май. Тя е отговор на посланието към мъжката аудитория и гласи: "Животът не е само футбол!”. Така смислово се противопоставят двата слогана, като се подхожда с хумор и закачка и към двата пола.

С посланието, насочено към дамите „Наслаждавай се на филма докато тече мача” Евроком ще акцентира на премиерния филм на HBO „Кажи, че ме обичаш” – скандален сериал, фокусиран върху сексуалните отношения на 3 двойки.
При разработването на кампанията е търсено автентичност и забавление. Използвани са темите за вечната семейна война за дистанционното и навика на мъжете да се „изключват” от света, потопени във футболните емоции. Историята в радио клиповете се пресъздава от Атанас Бончев и Милена Маркова – забавните и известни на всички образи на Наката и Маца от комедийното шоу Аламинут.
Източник: IDG.BG