NOVA покорява сезона с три нови хитови продукции
Източник: NOVA
0

И през тази есен Нова Броудкастинг Груп продължава да отстоява позициите на медиен иноватор в телевизионния ефир. В праймтайм NOVA предложи изцяло нови за българския пазар световни формати – „Игри на волята“ и „Маскираният певец“. Есенната програмна схема е показателна и за ангажимента на компанията да подкрепя българските филми и сериали. През септември по NOVA стартира най-новият български сериал – „Пътят на честта“. Според данните на независимата международна пийпълметрична система Nielsen Admosphere Bulgaria усилията на медията са оправдани, тъй като през октомври NOVA отново е най-гледаният телевизионен канал сред телевизионната аудитория в активна възраст (18-49 г.). Данните показват също, че предложеното ново съдържание тази есен се възприема все по-добре от зрителите. Аудиторният дял на телевизията в най-гледаното телевизионно време (17:30-23:59) през октомври е нараснал с 11%, спрямо началото на есенния тв сезон (06 -30 септември). Същото сравнение, но направено за втората по гледаемост телевизия, показва обратна зависимост – данните за октомври са с 5% по-ниски в сравнение с началото на есенния сезон. 

Източник: Nielsen Admosphere Bulgaria

През октомври над една четвърт от активната зрителска аудитория (18-49 г.)  е предпочела всяка от ключовите праймтайм продукции на NOVA. В дните от понеделник до петък над 26% от същата аудитория пред телевизорите е била с новия състезателен формат „Игри на волята“. С идентичен аудиторен дял е и „Пътят на честта“.

Кой стои зад маската – това е въпросът за над 25% от аудиторията в активна възраст всяка съботна вечер, в която се очаква да се разкрие поредната мистерия в „Маскираният певец“.  Хитовата продукция на NOVA последните четири години - „Откраднат живот“ - е предпочитана от близо 30% от зрителите на възраст 18-49 години.

Източник: Nielsen Admosphere Bulgaria

Повишава се интересът към продукциите на Нова Броудкастинг Груп и в онлайн платформите на медийната компания. С най-много видеогледания от началото на сезона са „Пътят на честта“, „Игри на волята“ и „Откраднат живот“, като всяко от трите предавания има по над 3 млн. видеогледания, а „Маскираният певец“ вече записа първия си милион гледания в play.nova.bg, nova.bg и vbox7.bg.

Източник: Nielsen Admosphere Bulgaria

През месеца на горещи политически събития и предизборна кампания, предшестваща изборите за местна власт, централната емисия новини на NOVA е най-гледаната в България сред телевизионната аудитория в активна възраст (18-49 г.). Новините на  NOVA са със 7% по-висок аудиторен дял спрямо емисията на втората по гледаемост телевизия.

Източник: Nielsen Admosphere Bulgaria

 

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

"Омайна нощ", с режисьор Велко Кънев
Ексклузивно

Последната "Омайна нощ" на Велко Кънев

Преди 3 минути
Ами ако шоколадът изчезне...?
Ексклузивно

Ами ако шоколадът изчезне...?

Преди 10 часа
Изтеглят граждани на ЕС от Ухан
Ексклузивно

Изтеглят граждани на ЕС от Ухан

Преди 12 часа
Силно земетресение разтърси Гърция
Ексклузивно

Силно земетресение разтърси Гърция

Преди 13 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини