"Тойота Балканс" започва превантивна сервизна кампания, в рамките на която ще бъдат направени корекции в педала на газта на осем модела, произведени в съответните периоди:
- AYGO (февруари 2005 – август 2009)
- iQ (ноември 2008 – ноември 2009)
- Yaris (ноември 2005 – септември 2009)
- Auris (октомври 2006 – 5 януари 2010)
- Corolla (октомври 2006 – декември 2009)
- Verso (февруари 2009 – 5 януари 2010)
- Avensis (ноември 2008 – декември 2009)
- RAV4 (ноември 2005 – ноември 2009).
"Клиентите на "Тойота" имат категоричното ни уверение, че няма непосредствена опасност за тяхната сигурност и сигурността на техните автомобили.
Напълно сме наясно с причината за потенциалното отклонение на педала на газта и имаме категорично решение за преодоляването й", заяви Велко Лазов, управляващ директор на "Тойота Балканс".
Тойота не изтегля автомобили от пазара
Действията на "Тойота" и официалният вносител и дистрибутор на компанията за България "Тойота Балканс" са свързани с отправяне на покана към всички собственици на засегнати автомобили да посетят сервизите за превантивно коригиране.
"Водени от най-висшата ценност на "Тойота", че сигурността и комфортът на клиентите ни са първостепенен приоритет, стартираме серия от действия.
Ще уведомим лично нашите клиенти за същността на потенциалната неизправност в педала на газта и ще ги поканим в удобно за тях време да посетят оторизираните сервизи на Тойота", обясни Лазов.
"Тойота Балканс" стартира безплатна гореща телефонна линия 0800 16 266, на която клиентите на "Тойота" ще получават изчерпателна техническа информация и ще могат да заявят удобно за тях време за посещение в оторизиран сервиз на "Тойота" в цялата страна.
Каква е същността на казуса?
За да създава реалистично усещане при натиск, педалният механизъм съдържа устройство, което оказва съпротивление.
При определени условия триенето в това устройство се увеличава и е възможно педалът да започне да се натиска по-трудно, да се връща по-бавно или, много рядко, да не се връща напълно в най-горно положение.
Това се проявява изключително рядко (1,7 млн. коли/ само 26 доказани случая, 1:65 000).
"Решението на "Тойота" е просто и много ефективно. В механизма на педала ще бъде вградена прецизно изработена усилваща стоманена планка.
Това напълно ще елиминира излишното триене, което би могло да доведе до затруднено движение на педала на газта", обясни Емил Симеонов, директор корпоративни въпроси и клиенти.
Ремонтът отнема не повече от 30 минути.
Превантивната сервизна кампания е напълно безплатна за клиентите на "Тойота" и ще се извършва от специално обучени механици.
С тази кампания "Tойота" доказва още веднъж, че най-важното за нейното производство е качеството и надеждността, тъй като на първо място тя поставя грижата за клиента и неговата удовлетвореност и сигурност.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!