Нова е най-гледаният канал и през почивните дни
Източник: netinfo
10

В ярна на себе си – да бъде иновативна и вдъхновяваща, и благодарение на сериозните си инвестиции в богато и разнообразно рекламно съдържание, Нова затвърди позицията си на най-гледан телевизионен канал и през изминалите почивни дни. Есенните формати, на които залага медията в своя праймтайм – VIP Brother, X Factor и Фермер търси жена, донесоха поредния успех на Нова и убедителна преднина пред втората медия. А с Господари на ефира Нова затвърди лидерството си и в късните часове.

Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер, по време на празничните дни (19-22 септември 2015), Нова е предпочитаният от зрителите канал сред най-важните целеви групи (18-49; А18-34; 18-49 градско). Преднината на Нова пред втората телевизия е с близо 10 пункта повече средно и за трите групи. Категоричен е изборът на зрителите в праймтайма на празничните дни още от петъчната вечер, като между 20.00 и 23.00 ч. Нова почти удвои аудиорията си спрямо втория канал. Разликата при младата и трудна за достигане аудитория (А18-34) е още по-драстична и Нова (35.7% дял) е гледана от над два пъти повече, в сравнение с втората медия (16.8% дял).

Успехът на Нова в периода (19-22 септември) се превърна и в успех за цялата група на MTG в България (Нова, Диема, Диема Фемили, КиноНова и Нова Спорт), която увеличи преднината си с над 10 пункта спрямо втората медийна група**, сред зрителите в активна възраст (18-49) за същия период.

С изключително силен старт започна вторият сезон на Фермер търси жена. Представянето на петимата фермери и техните избраници в първия епизод (18 септември) привлече с над две трети повече зрители сред трите таргет групи, спрямо втората медия.

VIP Brother и X Factor продължават да показват отлични резултати и да увеличават аудиторията си, а през почивните дни двата формата удвоиха преднината на Нова пред втората медия. На 22 септември отново над 1 млн. сред всички зрители (4+) са проследили най-интересните моменти от VIP Brother между 20.51 ч. и 21.09 ч., а на 18 септември шоуто достигна нови рекорди сред активното население (18-49) с над 44%, при активното градско население (18-49 градско) с над 47%.

При най-младата и рудна за достигане аудитория (А18-34), аудиторният дял на VIP Brother на 21 септември е над 50%. Четвъртото издание на X Factor в празничната вечер (22 септември) също допринесе за безапелационния успех на  Нова. Аудиторният дял на канала е над два пъти по-голям спрямо този на втората телевизия и при активното (18-49), и при активното градско население (18-49 градско), и сред младата и трудна за достигане аудитория (А18-34).

Новият сезон на Господари на ефира също продължава да жъне успехи, като затвърждава лидерството на Нова и в късните часове. Освен нарастване на аудиторията през празничните дни, в Деня на независимостта (22 септември) Нова утрои зрителите си спрямо втория канал сред активното население (А18-49), където Нова отчита – 36.3%, а втория канал едва 9%.

Вече 28 поредни седмици Нова запазва лидерството си на най-предпочитан ТВ канал, като средният дял на медията сред населението в активна възраст (18-49) е 22.1%, спрямо 19.7% дял за втората телевизия. Нова отне лидерството на bTV за първи път през есента на 2014 г., а през пролетния сезон на 2015 г. отново затвърди лидерската си позиция и вече в продължение на 28 седмици е най-гледаният телевизионен канал сред активното население в страната (18-49).

*В периода (19-22 септември) цялата група на MTG в България (Нова, Диема, Диема Фемили, КиноНова и Нова Спорт) увеличи преднината си с над 10 пункта 34,3% средно дневен кумулативен аудиторен дял) спрямо втората в класацията медийна група**, която отчита едва 23,6% кумулативен дял от сред зрителите в активна възраст (18-49) за същия период. Още по-категорични са резултатите на групата на MTG в България в часовия интервал 20:00-23:30 ч. за периода 18–22 септември, където кумулативният дял е с 19 пункта по-висок (43,6% средно дневен кумулативен аудиторен дял) спрямо втората медийна група (24,6% средно дневен кумулативен аудиторен дял) сред зрителите в активна възраст (18-49).

** Канали, включени в понятието втора медийна група ( bTV, bTV Comedy, bTV Action, bTV Cinema, bTV Lady, RING).

Коментари 10
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

10 коментара
 
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Последни

Румънка бе измамена от мним „Брад Пит“ в TikTok

Румънка бе измамена от мним „Брад Пит“ в TikTok

Свят Преди 1 минута

Властите разследват случая, но Елена иска да отправи предупреждение, за да не се подведат и други хора

ЕС затяга правилата за внос от Украйна на селскостопански продукти

ЕС затяга правилата за внос от Украйна на селскостопански продукти

Свят Преди 4 минути

В сряда 27-те държави-членки на ЕС се споразумяха за нов компромис относно митническите изисквания

Apple iPhone 15 Pro

iPhone 16 може да смени дизайна на камерата

Технологии Преди 1 час

Очаква се и нова подредба на бутоните

И заместниците в Сметната палата говориха с Радев

И заместниците в Сметната палата говориха с Радев

България Преди 1 час

Тодоров: Не смятам, че аз и г-жа Грънчарова сме най-подходящите хора

Vivacom Регионален грант подкрепя 10 проекта със 100 000 лева

Vivacom Регионален грант подкрепя 10 проекта със 100 000 лева

Любопитно Преди 1 час

До сега телекомът е подкрепил 118 проекта на 105 граждански организации, а общата стойност на сумата вече надвишава 600 000 лева

"Лесна услуга" 2 събра отново Анна Кендрик и Блейк Лайвли

"Лесна услуга" 2 събра отново Анна Кендрик и Блейк Лайвли

Любопитно Преди 1 час

Предстои продължение на хитовия мистериозен комедиен филм от 2018 г., в който ще се включи и Микеле Мороне

Какво показа експертиза по делото за изборите в София

Какво показа експертиза по делото за изборите в София

България Преди 2 часа

Според заключението Васил Терзиев получава няколкостотин гласа повече от тези, които до момента са отчетени

Снимката е илюстративна

Отмениха търсенето на великденски яйца в гробище

Свят Преди 2 часа

Децата няма да се "катерят по гробовете", уверяват организаторите на събитието

Спешни промени в закони, заради кризата със служебния премиер

Спешни промени в закони, заради кризата със служебния премиер

България Преди 2 часа

Проблемът обаче се корени в Конституцията, смята Караджов

Гатьо от Hell’s Kitchen: Всички ядат шкембе чорба!

Гатьо от Hell’s Kitchen: Всички ядат шкембе чорба!

Любопитно Преди 2 часа

Поставихме Гатьо в ситуация да видим дали познава достатъчно добре феновете на Кухнята на Ада и вижте какво каза той

Вътев би приел да бъде служебен министър

Вътев би приел да бъде служебен министър

България Преди 2 часа

Вътев подчерта, че е влязъл като експерт в настоящия кабинет

Подуправителите на БНБ: Нека президентът да намери решение

Подуправителите на БНБ: Нека президентът да намери решение

България Преди 2 часа

И тримата споделиха мнението на гуверньора Димитър Радев

Арнолд Шварценегер публикува снимка с пейсмейкъра

Арнолд Шварценегер публикува снимка с пейсмейкъра

Любопитно Преди 3 часа

Тази седмица актьорът сподели, че наскоро е претърпял операция за имплантиране на пейсмейкър

Алла Пугачова и Владимир Путин

Русия обяви Алла Пугачова за "чуждестранен агент"

Свят Преди 3 часа

По-рано в Русия се появиха медийни информации, че властите подготвят такъв ход срещу иконата на съветската поп музика

Доналд Тръмп

"Бог да благослови Америка": Доналд Тръмп продава библии по 60 долара

Свят Преди 3 часа

Концепцията за Библията, покрита с американското знаме, предизвиква безпокойство сред религиозните кръгове в САЩ