Интересното приспособление, представено в петък на сайта на дизайнерката Мелиса Кит Чоу, беше окачествено като "преносимо средство за социално общуване".
Според информацията в сайта дрехата се напомпва за конкретния потребител всеки път, когато дадена публикация в социалната мрежа получи отзив "Харесва ми".
Жилетките позволяват чрез "Фейсбук" потребителите да се прегръщат въображаемо въпреки физическото разстояние, обясни своя продукт Чоу, която е възпитаничка на школата по дизайн в Харвард.
Освен това, когато някой потребител изпрати "прегръдка", получателят може да му я върне, като притисне своята, за да изпусне въздуха й.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!