Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
3/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
4/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
5/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
6/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
7/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
8/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
9/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
10/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
11/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
12/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
13/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
14/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
15/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
16/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
17/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
18/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
19/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
20/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
21/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та
LAP
22/22
Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N
Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та