• Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    1/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    22 снимки
  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    2/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    3/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    4/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    5/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    6/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    7/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    8/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    9/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    10/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    11/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    12/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    13/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    14/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    15/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    16/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    17/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    18/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    19/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    20/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    21/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

  • Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та

    22/22 Зад волана на Hyundai Ioniq 5 N

    Не е най-бързият, предлага „едва” 650 „коня”, но със сигурност е най-емоционалният електромобил на пазара, изключвайки екземпляри с няколко пъти по-висока цена, който може да шамари повечето М-ки и AMG-та, както и повечето други безшумни EV-та