Пламен Георгиев

Бензин в кръвта. Това е толкова изтъркано клише, че дори е срамно да се използва, но редакторът на автомобилната ни рубрика не се замисля да го използва по свой адрес. Пламен Георгиев има 26 години стаж като автомобилен журналист, през което време има близо 1100 тестове на различни модели, модификации, версии. От три години е главен редактор на CarMarket.bg

Audi пуска 12 електромобила до 2025 г.

Audi пуска 12 електромобила до 2025 г.

Компанията твърди, че това не е самоцел, а намеренията се движат според търсенето и желанията на клиентите.

Атрактивен ретро концепт възражда Peugeot 504 Coupe

Атрактивен ретро концепт възражда Peugeot 504 Coupe

„Нарисуваното” от Pininfarina класическо купе скача в XXI век чрез този прекрасен ретро концепт, който ще дебютира на автомобилния салон в Париж след две седмици.

Renault преосмисля куриерския бизнес

Renault преосмисля куриерския бизнес

Благодарение на модулни капсули, EZ-PRO е платформа, предназначена за куриерски компании, логистични оператори, търговци на дребно и потребители.

Базовият AMG застава срещу Golf R

Базовият AMG застава срещу Golf R

Под капака на този зъл хечбек е монтиран нов 2,0-литров турбо мотор с 306 к.с.

Първото SUV-купе на Audi дебютира у нас

Първото SUV-купе на Audi дебютира у нас

Идва много години след Х6, но без съмнение Q8 е най-добре изглеждащото SUV-купе сред германските си конкуренти.

Мъск доведе и криминално разследване срещу Tesla

Мъск доведе и криминално разследване срещу Tesla

Непремерените коментари на предприемача продължават да създават сериозни проблеми

Автономните коли може да станат „заредени оръжия”

Автономните коли може да станат „заредени оръжия”

Тези автомобили разчитат на повече кодове от обикновен изтребител, което дава огромно поле за действие на хакерите.

Купуваш апартамент в Китай, подаряват ти BMW

Купуваш апартамент в Китай, подаряват ти BMW

Уловката е, че въпросните апартаменти не са никак евтини.

„Дизелгейт ли”? VW е на път към пореден рекорд

„Дизелгейт ли”? VW е на път към пореден рекорд

Макар преките загуби да се изчисляват на малко под 30 млрд. евро (косвените никой не може да изчисли), концернът отбелязва ръст в продажбите на абсолютно всички свои марки.