Т е са едни от най-емблематичните приятелки на малкия екран, но зад камерата между тях бушува конфликт, който продължава повече от 25 години.
Актрисите от възродения сериал „Сексът и градът“ – „И просто така...“ (And Just Like That) – продължават да подхранват напрежението с бившата си колежка Ким Катрал, като в последните си интервюта омаловажават значимостта на героинята ѝ Саманта и я изключват от разказа като част от основната група.
How the Sex and the City stars are erasing Kim Cattrall's character from the show as the behind the scenes 'mean girls' feud rages on https://t.co/Emj3tvtyIk
— Daily Mail Celebrity (@DailyMailCeleb) June 2, 2025
60-годишната Кристин Дейвис, която играе образа на невинната Шарлот, сподели тази седмица: „Особено в началото понякога имам онези забавни епизоди, в които си спомням как се грижа за Саманта. Което е очарователно за мен, защото не мисля, че Шарлот разчиташе чак толкова на Саманта. Така че не вярвам, че днес би се обърнала към нея. Но може би щеше да бъде добронамерена. Не смятам, че има някакви особени проблеми с нея като личност.“
Катрал, която е на 68 години, не участва в спин-офа, но в последния, трети сезон, който стартира в петък, героинята ѝ Саманта изпраща съобщения на Кари, изиграна от Сара Джесика Паркър, в няколко сцени.
На въпрос от списание Attitude дали героинята ѝ Миранда поддържа връзка със Саманта, 59-годишната Синтия Никсън отговаря: „Не. Не мисля, че Миранда и Саманта си пишат този сезон. И не вярвам, че Миранда търси подкрепа от Саманта, що се отнася до своята сексуалност.“
Сара Джесика Паркър, която е и копродуцент на сериала, категорично изключи възможността Саманта да се върне в шоуто. В интервю за Elle 60-годишната актриса заяви: „Не, не мисля. Не че ние с Майкъл Патрик Кинг някога сме обсъждали това.“
През 2008 г. Клифърд Стрейт – бившият мениджър на писателката Кандис Бушнел, вдъхновила образа на Кари Брадшоу – написва мемоари, в които разкрива дългогодишната вражда между Сара Джесика и Ким. Книгата така и не беше публикувана, но съдържа подробности за токсичната атмосфера зад кулисите.
По думите на Клифърд, естествената харизма на Ким и способността ѝ да доминира сцените предизвикали напрежение със Сара. В резултат на това Синтия и Кристин се сближили със Сара и отдалечили от Ким.
През 2002 г., по време на снимките в Атлантик Сити, трите актриси дори наели обща къща с цел умишлено да изключат Ким от социалния кръг.
Същевременно New York Post съобщи, че Катрал е била изолирана от останалите дори в гримьорната и залата за кетъринг, където те отказвали да сядат с нея.
Разликите в заплащането също са били източник на напрежение. Ким изразява недоволството си от хонорара, особено след като Паркър става изпълнителен продуцент във втори сезон, а възнаграждението ѝ нараства, без това да се отрази на останалите.
На церемонията по връчването на наградите „Еми“ през 2004 г., трите актриси седят заедно, докато Ким е отделена сама.
Първият филм по „Сексът и градът“ също минава под сянката на напрежението – Сара и Ким влизат в остри спорове за гардероба. При втория филм през 2010 г. общуването между двете се свеждало до сцени, в които са заедно на екран.
Плановете за трети филм пропадат, като Катрал е обвинена, че е поискала по-високо възнаграждение.
През 2017 г., в интервю с Пиърс Морган, Ким описва отношенията си със Сара като „токсични“ и изразява съжаление, че колежките ѝ не са се държали по-добре с нея в миналото.
Година по-късно Паркър признава, че третият филм е бил спрян заради конфликта ѝ с Катрал. Тя добавя, че движението #MeToo ѝ е дало сили да говори открито за преживяното на снимачната площадка.
Същата година Ким преживява семейна трагедия – брат ѝ умира. Сара Джесика публично изразява съболезнованията си, което предизвиква гневна реакция от Катрал.
В Instagram тя пише: „Не се нуждая от твоята любов и подкрепа в този трагичен момент, Сара Джесика Паркър. Непрекъснатото ти търсене е болезнено напомняне за това колко жестока всъщност беше тогава и си останала такава и сега.“
„Нека го кажа съвсем ясно. Ти не си мое семейство. Не си ми приятел. Пиша ти за последен път – престани да експлоатираш нашата трагедия.“
Към публикацията тя прикачва и линк към експлозивна статия в The New Yorker, посветена на „културата на лошите момичета, която унищожи "Сексът и градът“.