Пламен Георгиев

Бензин в кръвта. Това е толкова изтъркано клише, че дори е срамно да се използва, но редакторът на автомобилната ни рубрика не се замисля да го използва по свой адрес. Пламен Георгиев има 26 години стаж като автомобилен журналист, през което време има близо 1100 тестове на различни модели, модификации, версии. От три години е главен редактор на CarMarket.bg

Hyundai Kona Electric

Вижте реалния пробег на 8 е-коли

Колкото повече нараства броят на електромобилите, толкова повече клиентите ще се интересуват от реалния им пробег, а не от този, посочен от производителите.

<p>Peugeot 2008 идва на ток, бензин и дизел</p>

Peugeot 2008 идва на ток, бензин и дизел

Новият компактен кросоувър има мега конкуренция, но с този дизайн има потенциал да я отвее.

<p>Новото Renault Zoe с близо 400 км пробег</p>

Новото Renault Zoe с близо 400 км пробег

Без много фанфари Renault представи второто поколение на най-продавания в Европа електромобил. Изглежда много познато, но предлага и много по-голям пробег.

Seat Arona/Кавала

Модерната версия на Ibiza: тестваме Seat Arona

Чистата и вкусна средиземноморска храна привлича милиони към Испания. Аз взех частица от испанската култура, която да ме пренесе до прекрасната храна по бреговете на Егейско море. Arona е свързващото звено между тези два басейна.

Byton M-Byte

Китайците вкарват киносалон в автомобила

Китайският EV стартъп Byton разпространи официални снимки на високотехнологичния интериор на първия си модел.

<p>Влекачът от бъдещето: автономен и на ток</p>

Влекачът от бъдещето: автономен и на ток

Volvo Vera влезе в експлоатация на пристанището в Гьотеборг.

VinFast LUX A2.0 и на заден план LUX SA2.0 по време на представянето на марката на автомобилния салон в Париж през 2018 г. Рекламно лице тогава бе Дейвид Бекъм.

Виетнам: от колибите до родно автомобилно производство

Първият хечбек с цена $17 000 слезе от поточната линия, за да се изправи срещу Ford и Toyota.

Toyota i Concept

Топ 10 на най-скъпите автомобилни марки

Извадката е от Топ 100 на всички марки, чиято обща стойност се изчислява на 4,7 трилиона щатски долара.

<p>BMW X7 е лимузина от ново поколение (тест драйв)</p>

BMW X7 е лимузина от ново поколение (тест драйв)

Не, не съм се объркал. Знам, че височината на Х7 е 1805 мм, но също така се убедих, че най-големият модел в баварската гама не е нищо друго, а една супер лимузина, но във формата на най-предпочитания клас автомобили в момента. Не отстъпва по нищо на Серия 7, а в някои направления дори я превъзхожда.