К анадците ще се обръщат все повече към онлайн абонаментите и ще стават все по-безразлични към традиционните телевизии през тази година. Това е илюстрация на една по-широка еволюция на медийното потребление, според проучване, публикувано във вторник от консултантската компания Делойт (Deloitte).
Повече от 2,5 милиона канадски домакинства ще имат до края на годината абонамент за видео, което могат да изтеглят по поръчка през интернет, и едновременно с това за традиционната телевизия, идваща по кабел, посочва това проучване на пазара.
Ако тази прогноза се потвърди, тази цифра ще е два пъти по-голяма в сравнение с 2012 г., твърди консултантът.
"Тъй като все повече и повече собственици на съдържание, агрегатори и платформи (...), правят съдържанието достъпно чрез онлайн абонаменти, броят на канадските домакинства с множество абонаменти ще се увеличи", заяви Дънкан Стюарт, директор в отдела за телекомуникации и медии на консултантската фирма.
С цел да се обхване по-голям дял от канадския пазар, медийните и телекомуникационните компании придобиват мобилни приложения, за да позволят на потребителите да се свързват чрез мобилните си устройства.
Но след бума в продажбите на мобилни устройства в последните години "продажбите на смартфони, таблети, игрови конзоли, телевизори и компютри ще стагнират през 2014 г.", твърди Делойт в своето проучване.
Пазарът на смартфони ще бъде подкрепен и от продажбите за хора над 65 годишна възраст и "разликата между поколенията, по отношение на ползването на смартфон ще продължава да намалява и може да изчезне напълно през 2018 година". Все пак едно нещо няма да се промени. Това е делът на хората над 65 години, които никога не са и няма да изтеглят приложение на мобилното си устройство. Те са 30%.
А т.нар. "фаблети" - устройствата от технологичен клас между телефона и таблета - са важна посока за развитие на електрониката с по-голям екран от този на смартфона, отбелязва Делойт. /АФП /
Телевизионно съдържание - все повече през интернет
Канадците ще се обръщат все повече към онлайн абонаментите и ще стават все по-безразлични към традиционните телевизии през тази година. Това е илюстрация на една по-широка еволюция на медийното потребление, според проучване, публикувано във вторник от консултантската компания Делойт (Deloitte).
15 януари 2014, 03:36
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!