Х оливудската звезда Скарлет Йохансон получи похвали от ветерана Уес Андерсън, докато нервно се подготвя да представи дебютния си филм като режисьор на филмовия фестивал в Кан.
Актьорите зад камера са нещо като тенденция в Кан тази година. Звездата от „Здрач“ Кристен Стюарт и британският актьор Харис Дикинсън вече представиха първите си филми, предаде АФП.
CANNES, France — Scarlett Johansson won praise from veteran filmmaker Wes Anderson as she nervously prepared to unveil her debut feature as a director at the Cannes film festival on Tuesday.
— The Manila Times (@TheManilaTimes) May 20, 2025
READ: https://t.co/FVOKNs8UrJ pic.twitter.com/MmKeR0BTi3
Филмът на Йохансон „Елеонора Велика“ разказва историята на потисната от скръб възрастна жена, която се премества в Ню Йорк след смъртта на най-добрата си приятелка, и ще бъде показан днес вечерта.
Една от най-касовите холивудски актриси пропусна премиерата на червения килим на „Финикийска схема“ на 18 май вечерта, в който има епизодична роля, но спечели ентусиазираната подкрепа на режисьора Андерсън.
„Видях филма, който ми хареса“, каза Андерсън за дебюта на Йохансон.
Той допълни, че не е предлагал никакви съвети на актрисата, която се е снимала в три негови филма, сред които „Островът на кучетата“ и „Астероид Сити“.
„Не мисля, че Скарлет дори ми е казвала нещо (за филма си). Скарлет се занимава с филми вероятно по-дълго от мен. Тя е с около 20 години по-млада, но мисля, че се е снимала във филм, когато е била на около девет години“, заяви 56-годишният режисьор.
Scarlett Johansson covers the Cannes 2025 issue of Deadline.
— Film Updates (@FilmUpdates) May 13, 2025
🔗 https://t.co/QkilztxNho pic.twitter.com/wR76Y5OCII
Въпреки това 40-годишната звезда, номинирана за „Оскар“ за „Изгубени в превода“, призна, че е имала известни притеснения, докато е вдъхвала живот на сценарий, който я е разплакал, когато го е прочела за първи път.
В навечерието на Кан тя говори пред списание Deadline за това как светлината на прожекторите на режисьорското място е по-ярка от тази на актьорите, когато става въпрос за окончателното представяне на филма.
„Различно е. Когато играеш в нещо, то е извън твоите ръце“, обясни Йохансон.