Пламен Георгиев

Бензин в кръвта. Това е толкова изтъркано клише, че дори е срамно да се използва, но редакторът на автомобилната ни рубрика не се замисля да го използва по свой адрес. Пламен Георгиев има 26 години стаж като автомобилен журналист, през което време има близо 1100 тестове на различни модели, модификации, версии. От три години е главен редактор на CarMarket.bg

<p>Германия се отметна от ангажимент за е-колите</p>

Германия се отметна от ангажимент за е-колите

Поет ангажимент за 15 млн. електромобила по пътищата до 2030 г. явно няма да може да се изпълни.

Aurus Senat (снимката е с илюстративна цел)

Aurus Komendant е руският аналог на RR Cullinan

Подробностите за руския луксозен всъдеход буха разкрити от патентното ведомство Росстандарт.

Renault Megane E-TECH Electric

И Renault се отказва от ДВГ в Европа

Режията се присъединява към Opel и Peugeot в стремежа да приключи с продажбите на автомобили с двигател с вътрешно горене в края на десетилетието.

Mercedes-Benz Vision EQXX

Mercedes ще предлага соларни покрива за е-колите си

Целта на експерименталните автомобили от серията Vision е да предложат нови технологични решения, които да се вградят в серийно производство. Ето и първият пример за това.

BMW X5 & X6 Black Vermilion

Криза за чипове? BMW отбеляза абсолютен рекорд

Освен че постигна рекордни в историята си продажби, BMW измести от световния връх при премиум марките вечния враг Mercedes-Benz.

<p>Най-търсените автомобилни марки в интернет</p>

Най-търсените автомобилни марки в интернет

Това е четвъртият случай (през последните години), когато японският производител оглавява тази класация, като подгласниците неизменно са едни и същи.

Volkswagen ID.4

Целта на VW: световен лидер в електрическата мобилност до 2025 г.

За целта компанията ще елекрифицира и заводите си в Европа, а инвестициите ще бъдат драстично увеличени.

Bentley Continental GT Speed

Какво карат богаташите в България

Богатите стават по-богати, залагат на италиански и британски супер автомобили

STOP&GO: До 2025 г. Volkswagen Group ще направи инвестиция в размер на 159 млрд. евро, като 56% или 89 млрд. евро ще са за електрическа мобилност и дигитализация.

Volkswagen сложи батерия и на Tiguan (тест драйв)

Цената е пострадала, но възможността да се движиш само на ток в града е плюс, който накланя везните в полза на Tiguan eHybrid.