Пламен Георгиев

Бензин в кръвта. Това е толкова изтъркано клише, че дори е срамно да се използва, но редакторът на автомобилната ни рубрика не се замисля да го използва по свой адрес. Пламен Георгиев има 26 години стаж като автомобилен журналист, през което време има близо 1100 тестове на различни модели, модификации, версии. От три години е главен редактор на CarMarket.bg

Renault Twingo Z.E.

Макрон дава 8 млрд. евро за електромобили

Президентът на Франция иска да направи Франция производител №1 на чисти автомобили в Европа.

<p>Клъцни-срежи + хибрид за E-Class Coupe и Cabrio</p>

Клъцни-срежи + хибрид за E-Class Coupe и Cabrio

Двата модела получават и последната версия на инфоразвлекатената система MBUX.

<p>Дързост и красота, епизод 2008 (тест драйв)</p>

Дързост и красота, епизод 2008 (тест драйв)

След 3 месеца в София, изминатите над 700 км с Peugeot 2008 бяха като ваксина срещу Ковид-19: успокоение и надежда за ново начало. Защото 2008 е глътка чист въздух в пренаселения сегмент на компактните кросоувъри. Ваксината обаче е скъпа.

<p>Меки хибриди за Серия 5 и Серия 6 Gran Turismo</p>

Меки хибриди за Серия 5 и Серия 6 Gran Turismo

Всички версии (без плъг-ин) на двата модела вече разчитат на 48-волтова мека хибридна система.

Volvo XC40 Recharge

Volvo: пандемията ще намали търсенето на коли с ДВГ

Босът на компанията смята, че след края на пандемията трябва да се заложи на електрически автомобили.

<p>Подготвя се &bdquo;гигазавод&rdquo; за батерии на Острова</p>

Подготвя се „гигазавод” за батерии на Острова

Предварителните оценки на проекта възлизат на 4 млрд. лири, с които да се копира мощността на Gigafactory 1 в Невада.

<p>10% от британците обичат колата повече от партньора си</p>

10% от британците обичат колата повече от партньора си

Любовта ръжда не хваща, дори и да е поседяла малко повече в гаража по време на пандемия.

Lexus LS 400

Преди 33 години се появява първият Lexus

В този момент марката все още няма име.

Porsche 911 Turbo

ДВГ ще увеличи цилиндрите в бъдеще. Porsche обяснява

На пръв поглед твърдението изглежда объркващо, но Porsche имат логично обяснение. Компанията също казва, че Евро 7 няма да позволи монтирането на атмосферен двигател в бъдещите модели на марката.