Пламен Георгиев

Бензин в кръвта. Това е толкова изтъркано клише, че дори е срамно да се използва, но редакторът на автомобилната ни рубрика не се замисля да го използва по свой адрес. Пламен Георгиев има 26 години стаж като автомобилен журналист, през което време има близо 1100 тестове на различни модели, модификации, версии. От три години е главен редактор на CarMarket.bg

Volvo XC40 Recharge

До 9 години Volvo минава само на ток

През 2030 г. компанията ще направи още един важен скок, като започне да продава автомобилите си само онлайн.

Nissan Qashqai

Nissan вдъхва нов живот на ДВГ с уникална технология

Компанията не е готова да се откаже от двигателя с вътрешно горене и потвърди, че е създала двигател, чиято топлинна ефикасност може да достигне 50%.

Toyota Yaris

Призът „Автомобил на годината в Европа” е за Toyota Yaris

Новият победител наследява миналогодишния призьор Peugeot 208, като продължава традицията за силно представяне на автомобилите от сегмент В.

Оливер Ципсе

Шефът на BMW: Tesla може да загуби лидерството си

Причината за това е, че утвърдените марки започват да бълват цели гами от нови електрически модели.

<p>Цялата гама на новата С-класа е електрифицирана</p>

Цялата гама на новата С-класа е електрифицирана

Впечатляващ е пробегът на ток на плъг-ин хибрида, който достига до 100 км по цикъла WLTP.

Макет на прозрачен автомобил на щанда на Huawei по време на автомобилното изложение в Пекин през 2020 г.

Huawei пуска електромобил до края на годината

Агенция Reuters цитира четири свои източника, според които до края на годината ще видим поне един електрически автомобил с марка Huawei.

Porsche 911 GT3

Синтетичното гориво е спасение за ДВГ

Porsche започва да произвежда синтетично гориво.

<p>Daimler обмисля по-ранно спиране на колите с ДВГ</p>

Daimler обмисля по-ранно спиране на колите с ДВГ

Ола Калениус намеква, че съдбата на автомобилите с ДВГ на концерна ще бъде предрешена по-рано от първоначалните планове.

<p>Уникален дизайн и параметри за електрическия Hyundai Ioniq 5</p>

Уникален дизайн и параметри за електрическия Hyundai Ioniq 5

Мощност до 300 к.с., пробег до 480 км и свръхбързо 400 V и 800 V зареждане.