Пламен Георгиев

Бензин в кръвта. Това е толкова изтъркано клише, че дори е срамно да се използва, но редакторът на автомобилната ни рубрика не се замисля да го използва по свой адрес. Пламен Георгиев има 26 години стаж като автомобилен журналист, през което време има близо 1100 тестове на различни модели, модификации, версии. От три години е главен редактор на CarMarket.bg

<p>И Xiaomi вече има EV, SU7 ускорява до 100 км/ч за под 3 сек</p>

И Xiaomi вече има EV, SU7 ускорява до 100 км/ч за под 3 сек

Компанията иска да е в топ 5 на производителите до 20 години

<p>Е-моделът на Huawei е с 10 екрана, чат-бот и 192 лазера</p>

Е-моделът на Huawei е с 10 екрана, чат-бот и 192 лазера

Автомобилът е суперкомпютър на колела, но защитен от стомана използвана от ядрените подводници

<p>BMW i7 M70: Караме най-бързия и най-мощен баварски EV</p>

BMW i7 M70: Караме най-бързия и най-мощен баварски EV

Към поредицата „най-най-най“ трябва да добавя и факта, че това е най-скъпият модел в гамата на BMW, всичко това говори красноречиво за качества, възможности и лукс

Continental ContiRe.Tex

10 иновации, които промениха авто индустрията през 2023 г.

Смяна на батерии, развъртащ се до 12 000 об/мин двигател Porsche, гориво от чист въздух…

BYD Atto

Китайската BYD ще строи завод за EV в Унгария

Виктор Орбан и страната са като свободен пристан за китайски инвестиции в Европа

<p>Путин пое контрола върху най-големия автомобилен дилър в Русия</p>

Путин пое контрола върху най-големия автомобилен дилър в Русия

Изгонен в изгнание милиардер се оплаква, че този ход е политически мотивиран

BMW S65

Класираха най-надеждните баварски двигатели

Имаме четири атмосферни и един турбо мотор

<p>Измама за милиони: Tesla е монтирала дефектни части, знаеки за тях</p>

Измама за милиони: Tesla е монтирала дефектни части, знаеки за тях

Падащи колела в движение, чупещо се окачване при чисто нови автомобили, това са част от дефектите, за които Tesla е знаела, но е прехвърляла вината върху клиентите

Audi Q4 e-tron

Германия спира субсидиите за EV, производители ще ги изпащат

VW, Audi, Mercedes, Stellantis ще финансират временно германския екологичен бонус за електромобили, след като правителството сложи край на 7-годишната програма