Пламен Георгиев

Бензин в кръвта. Това е толкова изтъркано клише, че дори е срамно да се използва, но редакторът на автомобилната ни рубрика не се замисля да го използва по свой адрес. Пламен Георгиев има 26 години стаж като автомобилен журналист, през което време има близо 1100 тестове на различни модели, модификации, версии. От три години е главен редактор на CarMarket.bg

Renault показа бъдещето на автомобила

Renault показа бъдещето на автомобила

Може и да не ви харесва, но EZ-GO е убеждението на Renault, че автомобилният свят се движи в посока на автомобили, в които ще има само седалки и големи екрани и таблети. Воланът и педалите ще са отживелица.

Volvo XC40 е „Автомобил на 2018 година в Европа”

Volvo XC40 е „Автомобил на 2018 година в Европа”

Първото отличие на Volvo в конкурса бе спечелено с огромна преднина пред Seat Ibiza и BMW Серия 5.

Електрическият I-Pace с пробег до 480 км

Електрическият I-Pace с пробег до 480 км

Батерията ще може да се зарежа на 80% за 40 мин., а за 15 мин ще може да я заредите за изминаване на 100 км.

Два нови двигателя за фейслифта на Kia Optima

Два нови двигателя за фейслифта на Kia Optima

Освеженият дизайн на Optima, новите двигатели и разширената гама технологии трябва да направят модела още по-привлекателен клиентите.

Dacia Duster продължава да изненадва (тест драйв)

Dacia Duster продължава да изненадва (тест драйв)

Влиянието, което Duster остави върху пазара, е толкова голямо, дръзко, толкова невероятно, че осем години по-късно продължавам да се изненадвам от този автомобил.

Audi извади А6 от матрьошката

Audi извади А6 от матрьошката

Осмото поколение на седана се присъединява към A7 и A8, предлагайки позната визия и изцяло дигитален кокпит.

Германският съд разреши забраната на дизели

Германският съд разреши забраната на дизели

Федералният административен съд на Германия отсъди, че е легално градските управи да забраняват дизеловите автомобили. Правителството не е доволно от тази развръзка, но е под натиска на ЕС да направи повече в битката със замърсяване на въздуха.

Електрическият Hyundai Kona ще минава до 470 км

Електрическият Hyundai Kona ще минава до 470 км

Базовата версия ще може да покрива до 300 км според новия режим WLTP.

Mazda Skyactive-X: бъдещето на бензиновия двигател?

Mazda Skyactive-X: бъдещето на бензиновия двигател?

Захранва се от бензин, но предлага всички плюсове на дизела. Това е напълно ново поколение двигател, с който Mazda показва на останалите, че последните 10-ина години са се движили по инерция и сега са принудени да влагат милиарди в електрификация.