Пламен Георгиев

Бензин в кръвта. Това е толкова изтъркано клише, че дори е срамно да се използва, но редакторът на автомобилната ни рубрика не се замисля да го използва по свой адрес. Пламен Георгиев има 26 години стаж като автомобилен журналист, през което време има близо 1100 тестове на различни модели, модификации, версии. От три години е главен редактор на CarMarket.bg

<p>Дисекция на Tesla Model 3: плюсове и минуси</p>

Дисекция на Tesla Model 3: плюсове и минуси

След 6600 часа работа по един разглобен Model 3, екип от анализатори изтъква плюсовете и минусите на модела. Изводите са много любопитни.

<p>Ненужните автомобилни опции за десетки хиляди</p>

Ненужните автомобилни опции за десетки хиляди

От кафеварка до вграден часовник за 150 000 евро – автомобилните компании са готови на всичко, само и само да хванат на куката някой лаик или безобразно богат човек.

<p>Любовта към немските стари коли ръжда на хваща</p>

Любовта към немските стари коли ръжда на хваща

Трябва да отбележим, че съотношението стари към нови превозни средства се подобрява значително.

<p><strong>ААП: </strong><strong>Нов закон със стари принципи</strong></p>

ААП: Нов закон със стари принципи

Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП) критикува предстоящото приемане на изменение и допълнение на Закона за местните данъци и такси. Това е цялото становище.

<p>Volkswagen строи завод за 300 000 електромобила</p>

Volkswagen строи завод за 300 000 електромобила

Заводът ще отвори през 2020 г. в Китай и в него ще се произвеждат електромобили на предназначената за тях платформа MEB.

<p>&bdquo;Животът е прекрасен&rdquo; в Peugeot 508 (тест драйв)</p>

„Животът е прекрасен” в Peugeot 508 (тест драйв)

Peugeot създаде един от най-красиви си автомобили, за да преобърне представите за стереотипния сегмент D. 508 буквално крещи в лицето на всички установени играчи, като се цели изключително високо: BMW.

<p>Чиновници убиват ДВГ на Острова през 2032 г.</p>

Чиновници убиват ДВГ на Острова през 2032 г.

Ако предложението бъде прието, конвенционалният автомобил с двигател с вътрешно горене има още 14 години живот, преди да бъде забранен.

<p>В Париж тръгват електрически британски таксита</p>

В Париж тръгват електрически британски таксита

Ключовият факт тук е, че въпросните таксита са електрически и ще играят важна роля в битката на властите срещу замърсяване на въздуха в града.

<p>Германската авто индустрията може да се срине</p>

Германската авто индустрията може да се срине

Думите са на големия шеф на Volkswagen, което ще рече, че трябва да бъдат взети на сериозно.