Пламен Георгиев

Бензин в кръвта. Това е толкова изтъркано клише, че дори е срамно да се използва, но редакторът на автомобилната ни рубрика не се замисля да го използва по свой адрес. Пламен Георгиев има 26 години стаж като автомобилен журналист, през което време има близо 1100 тестове на различни модели, модификации, версии. От три години е главен редактор на CarMarket.bg

BMW M3 и BMW M4

BMW M3 и M4: огромна решетка, 510 „коня” и „ръчка”

Заклетите фенове негодуват заради тази решетка, но двете баварски зверчета предлагат агресия и емоции, които ще спечелят нови клиенти за себе си.

<p>Големи обещания от Мъск, но за след няколко години</p>

Големи обещания от Мъск, но за след няколко години

Илон Мъск обяви, че неговата компания ще направи батерия, която ще има 5 пъти по-висока енергия, 6 пъти повече мощност и 16% по-голям пробег, но вероятно след 3 години. Това доведе до спад на акциите на Tesla.

Volkswagen ID.4

VW планира по 500 000 броя годишно от електрическия ID.4

Електрическата офанзива на Volkswagen започна с ID.3 и ID.4, като сега марката декларира очаквания, че ще достигне половин милион продажби годишно на електрическия SUV до 2025 г.

Toyota RAV4 PHEV

Плъг-ин хибридите са в пъти по-мръсни от обявеното

Пет години след избухването на „Дизелгейт”, британски еколози са на път да взривят нов скандал, този път свързан с измамно ниското количество емисии СО2, отделяни от плъг-ин хибридите.

Polestar 2

Шведи: е-колите са по-мръсни от автомобилите с ДВГ

Компанията Polestar сравнява „въглеродната следа” на електромобила Polestar 2 и конвенционалния Volvo XC40.

<p>Проучване: колите не са основен замърсител на въздуха</p>

Проучване: колите не са основен замърсител на въздуха

Проучване на шотландски университет твърди, че не автомобилите са основният замърсител на въздуха, като във фокуса са фините прахови частици.

<p>Тестваме един различен М автомобил: BMW M235i Gran Coupe</p>

Тестваме един различен М автомобил: BMW M235i Gran Coupe

Заклетите фенове вероятно ще намерят доста косури на Серия 2 Гран Купе, но непредубедените почитатели на марката ще го харесат много.

Audi SQ8 TDI

Още по-тежък удар върху автомобилната индустрия

Европейската комисия предвижда още по-голямо намаляване на емисиите СО2, което предопределя бъдещето на индустрията на континента, което ще е електрическо.

<p>Тайната да завиваш като по релси</p>

Тайната да завиваш като по релси

Вгледайте се в снимката и ще видите, че има нещо много странно. Не, няма манипулация, просто задната ос на S-класата завива на 10 градуса.