Пламен Георгиев

Бензин в кръвта. Това е толкова изтъркано клише, че дори е срамно да се използва, но редакторът на автомобилната ни рубрика не се замисля да го използва по свой адрес. Пламен Георгиев има 26 години стаж като автомобилен журналист, през което време има близо 1100 тестове на различни модели, модификации, версии. От три години е главен редактор на CarMarket.bg

<p>По-атрактивна визия и плъг-ин хибрид за Kia XCeed</p>

По-атрактивна визия и плъг-ин хибрид за Kia XCeed

Моделът премина през сериозно обновяване на външния и вътрешен дизайн, сдоби се с оборудване GT-Line, като се задвижва от бензинови и дизелови, мека хибрида и плъг-ин хибридна версии

STOP&GO: Изминах общо 866,5 км, като 45% от разстоянието съм изминал на ток, през 60% от времето съм карал на електричество, а средният разход на гориво е 4,8 л/100 км.

Renault Captur E-TECH изнася урок по икономичност (тест драйв)

С пълен резервоар, натоварен автомобил, постоянно работещ климатик и този маршрут, хибридният Captur показа на борд компютър възможни 1000 км пробег

<p>Сблъсъкът на Мъск и Гига Берлин с германската действителност</p>

Сблъсъкът на Мъск и Гига Берлин с германската действителност

Местната бюрокрация и фактът, че малко поляци знаят добре немски спъват амбициозните планове на милиардера

<p>Свиквайте, дългото чакане за кола става новата реалност</p>

Свиквайте, дългото чакане за кола става новата реалност

Клиентите трябва да свикнат, че сегашната ситуация с поръчка и дълго чакане за доставка ще се превърне в норма в бъдеще

Nissan Qashqai e-POWER

Иновативният Qashqai е-POWER идва през септември

Стартовата цена на модела у нас ще е 68 480 лв. с ДДС, а топ изпълнението ще е малко над 84 хиляди.

<p>Compass дава точна посока за пътя на Jeep (тест драйв)</p>

Compass дава точна посока за пътя на Jeep (тест драйв)

В Европа тя е към електрификация, но запазвайки високата проходимост, каквато в този клас почти липсва

BMW iX3

Има ли и къде са зарядните станции в областните градове у нас

За да се стимулира масовото навлизане на е-коли, ЕС ще изиска от членовете си да гарантират, че до 2025 г. ще бъдат разгърнати зарядни станции на всеки 60 км по основните пътища

Volkswagen ID.AERO

VW: Производството на батерии е по-предизвикателно от забраната на ДВГ

Първи коментар от шеф на германския концерн след историческото споразумение, постигнато в Люксембург

Exxon Mobil

Шефът на Exxon: До 2040 г. в света няма да се продават нови коли с ДВГ

Но Дарън Уудс въобще не се притеснява за бизнеса, той смята, че потреблението на петрол тогава ще е на нивата на 2013 - 2014 г.