Пламен Георгиев

Бензин в кръвта. Това е толкова изтъркано клише, че дори е срамно да се използва, но редакторът на автомобилната ни рубрика не се замисля да го използва по свой адрес. Пламен Георгиев има 26 години стаж като автомобилен журналист, през което време има близо 1100 тестове на различни модели, модификации, версии. От три години е главен редактор на CarMarket.bg

"Фолксваген" правили тестове и с хора

"Фолксваген" правили тестове и с хора

След скандала с тестове на маймуни, компанията правила и тестове на хора

Шофирането е по-приятно от целувка или шопинг

Шофирането е по-приятно от целувка или шопинг

Изследване показва, че шофирането дава по-голямо удоволствие от повечето общоприети житейски радости.

Porsche празнува 70-годишнина

Porsche празнува 70-годишнина

Всичко започна с 356 “No.1” Roadster, но бъдещето на компанията е свързано с Mission E.

Фолксваген се извини заради жестоки тестове с маймуни

Фолксваген се извини заради жестоки тестове с маймуни

Европа 28.01.2018

Животните били заключвани в херметически помещения, прожектира ли им анимационни филмчета

През 2017 г. са продадени 95,3 млн. коли

През 2017 г. са продадени 95,3 млн. коли

През миналата година бяха продадени 95,3 млн. автомобила, а лидер отново е Китай.

ЕС иска свой „Гигазавод”

ЕС иска свой „Гигазавод”

Повечето батерии за електромобилите идват от Азия, но Европейската комисия иска да стартира производство на Стария континент.

Върховният катерач

Върховният катерач

Компанията Scuderia Cameron Glickenhaus, която е известна със своите супер спортни автомобили, предприема ново предизвикателство, а именно – поставянето на световен рекорд за височинно изкачване с автомобил.

Електромобилите се превръщат в заплаха

Електромобилите се превръщат в заплаха

Електропреносната мрежа не е подготвена за задаващия се бум на електромобилите. Специалистите в Германия бият тревога, присъединяват се експерти и от други държави.

Нова порция грандиозни обещания от Мъск

Нова порция грандиозни обещания от Мъск

Прогнозите на Bloomberg казват, че Tesla скоро трябва да банкрутира. Вместо това Илон Мъск обещава, че след 10 години компанията му ще има 6 пъти по-висока пазарна капитализация от Volkswagen.