Бебешките храни и мобилните телефони са сред най-омразните стоки за купувачите, пише в. "Дейли експрес" (Express.co.uk), позовавайки се на резултатите от международно проучване.
Допитването е обхванало 13 хил. души, 2000 от които британци.
Един на всеки четирима участници в анкетата признава, че
мрази да купува храна за бебета.
Причината е в страха да не бъде закупен погрешен продукт. За един на всеки шестима изключително неприятно се оказва закупуването на мобилен телефон.
Друга омразна стока (според 14 процента от потребителите) е принтерът.
Най-често хората се изнервят заради времето, отделено за проучване преди закупуването на принтер или мобилен телефон.
Три четвърти от купувачите правят своя избор, сравнявайки различни марки.
Като "досадни, но необходими покупки" голяма част от анкетираните определят пайовете, тестените изделия, сосовете и газираните напитки.
Стоките, които потребителите купуват с най-голямо удоволствие,
са шоколадът, алкохолните напитки и виното.
Закупуването на играчки за бебета и деца носи най-силно емоционално удовлетворение на купувачите.
"Решенията за закупуването на определена стока са силно емоционални и носещи удовлетворение, но същевременно страхът от допускането на грешка ги прави твърде стресиращи", казва Даяна Коули от фирмата, направила проучването.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!