Пламен Георгиев

Бензин в кръвта. Това е толкова изтъркано клише, че дори е срамно да се използва, но редакторът на автомобилната ни рубрика не се замисля да го използва по свой адрес. Пламен Георгиев има 26 години стаж като автомобилен журналист, през което време има близо 1100 тестове на различни модели, модификации, версии. От три години е главен редактор на CarMarket.bg

Toyota спира дизела в Европа

Toyota спира дизела в Европа

Това няма да стане моментално, просто компанията не планира въвеждане на нови дизелови модели на Стария континент.

Nissan показа бъдещето си

Nissan показа бъдещето си

Nissan IMx предлага напълно автономно управление и пробег с едно зареждане от над 600 км, бе представен на автомобилното изложение в Токио.

Сингапур забранява продажбата на нови коли

Сингапур забранява продажбата на нови коли

Драстичната мярка се предприема в опит за справяне с огромните задръствания в града.

Четири рекорда на кампанията #steniskanabala2017

Четири рекорда на кампанията #steniskanabala2017

Най-много събрани средства и най-много участници водят до това, че с парите ще могат да бъдат подкрепени 40 еднократни стипендии за ВУЗ на абитуриенти-сираци от Випуск 2017.

BMW извади ново оръжие: Х2

BMW извади ново оръжие: Х2

Новият модел предлага доста атрактивна визия, която ще видим на пазара през 2018 г.

Това е G-Class, но с друга емблема и цена $700 000

Това е G-Class, но с друга емблема и цена $700 000

Изглежда заплашително, също толкова плашещо мощен е, а цената му е умопомрачителна.

Статистически Tesla е обречена на неуспех

Статистически Tesla е обречена на неуспех

Пет компании - Chesapeake Energy, Netflix, Nextera Energy, Tesla и Uber – са загубили общо 100 млрд. през последното десетилетие. Икономистите смятат, че това ще ги доведе до очакван крах.

1,2 млрд. автомобила през 2050 г.

1,2 млрд. автомобила през 2050 г.

Прогнозата е на анализаторите на Световната банка, които смятат, че през 2030 г. ежегодно ще се изминават по 80 трилиона километра.

Това са най-надеждните автомобили за 2017 г.

Това са най-надеждните автомобили за 2017 г.

Изненади няма (почти), защото челото се оглавява от японски марки, стоящи под едно и съща „шапка”. Дъното също е ясно: то е за американските марки.