П олската фирма за ковчези "Линднер" пусна календар за 2014 година със секси манекенки, които доста разголени рекламират продукцията й, пише сайтът Рокнюз 24.
Мис февруари 2014 година изобразява атрактивна вдовица по бельо, опитваща се да набута ковчег на предните седалки на лимузина.
Мис декември пък по прашки чорапогащник тегли с въже по улицата подобен погребален атрибут.
Календарът предизвика възмущението на влиятелната католическа полска Църква, която осъди подобно отношение към последния земен път на паството си.
Според духовниците кончината на човека трябва да бъде уважавана и да не бъде смесвана със секса.
Но въпреки предизвиканата вълна от възмущение, изглежда че пиар акцията на "Линднер" е постигнала своите цели.
Фирмата е увеличила продажбите на своята продукция и тя вече реализира рекордните за нея 11 хил. ковчега месечно.
Производителят, Збигниев Линднер се защити от нападките, като изтъкна, че пиарът на компанията съчетавал красотата на полските жени с изяществото на предлаганите от него ковчези.
Фирмата ще дари 100 процента от приходите от скандалните календари за благотворителни цели.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!