При работата с клиенти се цени личното отношение
Източник: netinfo

П рез октомври 2016 г. "Аксес Файнанс" ООД и продуктът им кредитна карта Бяла Карта бяха включени в Топ 100 на компаниите, които предлагат изключително клиентско обслужване.

Класацията е на LiveHelpNow – пазарен лидер в софтуерните решения за обслужване на клиенти. За престижната и единствена получена от българска компания награда разговаряме с Иван Арнаудов – директор „Продажби“ в "Аксес Файнанс" ООД.

Иван Арнаудов развива своята над 18-годишна професионална кариера в областта на маркетинга и продажбите в различни индустрии като ИТ, Финанси и BPO както в България, така и в Германия, Австрия и Швейцария. 

Натрупвайки дългогодишен практически опит в управление на ключови проекти на водещи брандове като SAP, Cisco, Trend Micro и Infor, Иван специализира в областта на Lead Management и Marketing Automation.

- Г-н Арнаудов, класацията LiveHelpNow Challenge отреди на Бяла Карта позиция в Топ 100 на компаниите измежду 10 000 в списъка за месец октомври 2016, които предлагат изключително клиентско обслужване. Какви бяха критериите?

- Кредитната карта Бяла Карта е създадена преди по-малко от четири години, но вече има повече от 60 000 потребители. Даже бих си позволил да кажа, че Бяла Карта не е толкова продукт, колкото идея.

Това е идеята хората, които по една или друга причина нямат достъп до традиционните банкови услуги, да могат да използват всичките предимства на кредитната карта при различните видове плащания.

Съвсем естествено е, когато създаваш такъв иновативен продукт, да имаш модерна и добра комуникация с потребителите му. Това са и критериите в LiveHelpNow Challenge.

Първите 100 се определят на базата на комбинация от 50 различни ключови показатели и скоринг модели. Категориите включват резултати от проведени анкети с клиенти, време за решаване на конкретен проблем, ефективност на обслужващия оператор и проактивно обслужване.

- С какво Вашето обслужване се доближава до това на световни гиганти като DHL, Everlast и Brother UK?

- Бяла Карта е насочена изцяло към клиентите и тяхното улеснение. На първо място – ние обслужваме потребителите 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината по телефон, имейл и чат канал.

Другото основно предимство на Бяла Карта в обслужването, е индивидуалният клиентски профил, който всеки наш потребител притежава и има достъп до него онлайн. Чрез този профил той може да управлява и да следи плащанията си, да получава новини за нашите партньори и договорените отстъпки при пазаруване, а също така – да се възползва от инструменти за подробна бърза информация в нашия Помощен център за самообслужване.

- Бяла Карта всъщност е продукт, който се предоставя на клиентите изцяло онлайн или чрез телемаркетинг?

- Да, това е нашият маркетингов подход и той е много успешен, за което говори и броят на хората, които ни се доверяват. Информация за кредитна Бяла Карта може да се

получи онлайн или по телефон, заявката става по същия начин, а доставката е чрез курирер в удобен ден, час и място. Целият процес се случва изцяло дистанционно.

Допреди няколко години имаше известен негативизъм по отношение на телемаркетинга, но в световен мащаб той се завръща успешно като начин за проактивна комуникация с клиентите. Особено, когато светът става все по-динамичен и дигитален.

- Защо избрахте такъв подход? Не е ли той неприложим за българската народопсихология?

- Независимо от националните ни особености, ние, българите, сме много в крак с нещата, които се случват в световен мащаб. А по света почти няма сфера, която да не се

ориентира към така наречения „процес на персонализация“, който предлага уникални продукти или услуги, съобразени с личните предпочитания на клиентите. Тази тенденция съществува в модата, при мобилните, софтуерните и хардуерните решения.

Какъв по-добър начин за комуникация от личния разговор?! На потребителите на кредитна Бяла Карта не се налага да се редят на опашки, да губят от времето, което могат да прекарат с приятели или със семейството. Всичко се случва в удобно за тях време, по телефона или онлайн. Друго голямо предимство на този вид комуникация е това, че разговорите се записват и няма начин клиентите да бъдат подведени или излъгани.

- Какви са най-честите обаждания, които получавате от клиенти и за колко време разрешавате даден проблем?

- Обажданията са разнородни – от изгубена пластика на Бяла Карта, през въпроси за такси, до съпорт при използване на картата за онлайн плащания. Бяла Карта е без такси за издаване и обслужване и без такси за всички трансакции – плащане при търговци и теглене на суми в брой от банкомати в България, но човек няма как да помни всички детайли.

На всички въпроси се отговаря в момента на обаждането, а по-сложните казуси се разрешават в рамките на ден-два.

- Няма как да не ви попитам и за разрастването на Аксес Файнанс. Това лято обявихте, че започвате работа на външните пазари?

- Да, с нашия международен бранд AXI ще започнем издаване на кредитни карти в Румъния. И там, както и в България, процедурите за издаване на кредитна карта са доста утежнени, но смятаме, че AXI ще има същия успех, както Бяла Карта. На всеки външен пазар, към който се насочим сме готови не само да запълним дадената пазарна ниша, но и да предоставим изключително обслужване на клиентите си, както се вижда и от класирането ни в Топ 100 на LiveHelpNow Challenge за месец октомври 2016г.

 
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
Стартира 34-та българска експедиция на Антарктида

Стартира 34-та българска експедиция на Антарктида

България Преди 8 минути

Корабът отплава от чилийското пристанище Пунта Аренас преди няколко дни

Нови обвинения срещу Ръсел Бранд в изнасилване и сексуално посегателство

Нови обвинения срещу Ръсел Бранд в изнасилване и сексуално посегателство

Свят Преди 19 минути

Процесът му по петте първоначални обвинения е насрочен да започне в Кралския съд на Саутуарк на 16 юни 2026 г.

Скандали, бестселъри и лъжи: Най-обсъжданите книги и мемоари за 2025 г.

Скандали, бестселъри и лъжи: Най-обсъжданите книги и мемоари за 2025 г.

Любопитно Преди 1 час

Най-големият литературен скандал на 2025 г. обаче е свързан с мемоара на Рейнър Уин „Солният път“

Взрив в джамия в Сирия уби най-малко петима

Взрив в джамия в Сирия уби най-малко петима

Свят Преди 1 час

Засега никой не е поел отговорност за нападението

"Аксиос": Тръмп ще приеме Зеленски в имението си Мар-а-Лаго във Флорида в неделя

"Аксиос": Тръмп ще приеме Зеленски в имението си Мар-а-Лаго във Флорида в неделя

Свят Преди 1 час

По-рано президентът на Украйна заяви, че е договорена среща между него и Тръмп в "близко бъдеще"

Увеличават отсечките за средна скорост през 2026 г.

Увеличават отсечките за средна скорост през 2026 г.

България Преди 1 час

Системата ще започне да засича и шофьори, които карат опасно

"ДПС-Ново начало" и "Да, България" почетоха паметта на жертвите на Възродителния процес

"ДПС-Ново начало" и "Да, България" почетоха паметта на жертвите на Възродителния процес

България Преди 2 часа

Представители на двете партии се поклониха пред Тюркян чешма

Арести в Монтанско заради случаи на домашно насилие на Коледа

Арести в Монтанско заради случаи на домашно насилие на Коледа

България Преди 2 часа

Трите случая са докладвани на дежурен прокурор, като по всеки от тях са образувани досъдебни производства

Да се учиш от великия Стефан Данаилов - говорят София Бобчева и Здрава Каменова! (ВИДЕО)

Да се учиш от великия Стефан Данаилов - говорят София Бобчева и Здрава Каменова! (ВИДЕО)

Любопитно Преди 2 часа

В специалното празнично издание гости на водещата Елизабет Методиева са актрисите Здрава Каменова и София Бобчева, които се срещат не само като колеги, но и като майка и дъщеря на сцената в представлението „На гребена на вълната“

Поискаха 10 г. затвор за Юн Сук-йол за възпрепятстване на опитите да го арестуват

Поискаха 10 г. затвор за Юн Сук-йол за възпрепятстване на опитите да го арестуват

Свят Преди 3 часа

Срещу бившия президент на Южна Корея са повдигнати още няколко обвинения

Роналдо и Джорджина си купиха две луксозни вили на частен остров в Червено море

Роналдо и Джорджина си купиха две луксозни вили на частен остров в Червено море

Любопитно Преди 3 часа

Кристиано Роналдо и Джорджина Родригес си купиха две ултралуксозни вили на частен остров в Червено море, разширявайки имотното си портфолио в Саудитска Арабия, докато подготвят дългоочакваната си сватба след Мондиал 2026

<p>Спасиха изгубили се във Витоша туристи</p>

Планински спасители помогнаха на изгубили се туристи във Витоша

България Преди 3 часа

Те били и недобре екипирани - с дънки, анцуг и по маратонки

Как да си осигурим по-дълга почивка през 2026 г.

Как да си осигурим по-дълга почивка през 2026 г.

България Преди 3 часа

Адвокатът посъветва в случай, че работодателят откаже отпуск да се обърнем, към Инспекцията по труда

Как известните посрещнаха Коледа: Пижами, подаръци и семейни вечери (СНИМКИ)

Как известните посрещнаха Коледа: Пижами, подаръци и семейни вечери (СНИМКИ)

Любопитно Преди 4 часа

Звездите споделиха в социалните мрежи как са внесли коледната магия в домовете си