Таблетът "Киндъл Файър" на "Амазон" явно е притеснил сериозно конкурентите, включително и лидера на пазара "Епъл".
С цена от 200 долара "Файър" привлече четвърт милион купувачи само за пет дни, откакто започнаха да приемат поръчки за него.
Производителите на Android таблети видяха заплахата от "Амазон" и започнаха да намаляват цените на своите продукти.
"Ефектът Киндъл Файър" повлия и на "Епъл".
Според анализаторската компания Ticonderoga Securities, в Купертино подготвят евтина версия на "айПад", която да конкурира ценово предложението на "Амазон".
Вероятният "айПад мини" се очаква на пазара в началото на следващата година. Към момента няма данни за характеристиките на устройството.
Твърди се, че в тази версия "айПад" ще струва колкото "Киндъл Файър".