Още по темата

За обикновения шофьор Mercedes-AMG C 63 S си е нещо средно между изтребител и космическа совалка. СУперкомбито във версия S, подобно на обикновен спортен автомобил, е оборудван с 4,0-литров V8 двигател с две турбини, но генерира не 476, а 510 к.с. Те му помагат да ускори до 100 км/ч за 4,1 секунда. Трябва ли да се очаква повече от едно комби? Wimmer Rennsporttechnik отговаря положително.

Тунинг ателието са превърнали това комби в истинско чудовище, при това тази констатация съвсем не е преувеличена.

На първо място (това е задължително) е сменен контролният блок на двигателя. Самият той е бил подложен на сериозна модификация. Турбините са били сменени с по-големи, монтиран е нов интеркулер, охладителната система също е пипната, изпускателната система на е забравена.

Резултатът е това е увеличение на мощността до 801 к.с., а въртящият момент е скочил на 900 Нм. Това е с 61 к.с. повече от Lamborghini Aventador S и с 1 к.с. повече от V12 двигателя на новия Ferrari 812 Superfast. Динамичните параметри са тайна, но се знае, че максималната скорост е 320 км/ч. Супер комбито е снабдено също със спортно окачване KW и 20-цолови джанти, „обути” с предни гуми 245/30–20 и задни 265/20–20.

Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК.

Четете още:

Huracаn “Verde Mantis”, какъвто трябва да бъде, но от Vilner

Познатият като „Белия слон” Model S навършва 90 години

Volvo XC60 е новото мерило в класа (тест драйв)