Ар риканска компания за младежки облекла съобщи, че
ще плаща хонорар на телевизионна звезда, ако престане да носи нейни дрехи.
Сензационният (анти)рекламен ход е предложен от фирмата
Abercrombie&Fitch (A&F) на Майкъл Сорентино (officialsituation.com), звезда на телевизионния риалити
сериал Jersey Shore, който се излъчва в Северна Америка от Ем Ти Ви (MTV).
Същото предложение са получили и другите участници в
поредицата.
Майкъл Сорентино е един от главните герои на предаването,
определяно като "сапунено риалити".
Авторите и зрителите го възприемат като типичен "пролетарий", който се
радва на прякора си "Ситуацията" (The Situation), гелосва си обилно косата, има
самочувствието на страхотен мачо, появява се често на всякакви червени килими и с
готовност си вдига тениската пред пищящи тейнейджърки, за да покаже съвършения си корем.
Фирмата, Abercrombie
& Fitch
базирана в щата Охайо, има проблем с демонстративно просташкото му поведение.
При обявяването на сензационното предложение към Сорентино
точна сума не е назована, но се подчертава, че става дума за "доста пари".
Шефовете на компанията са разтревожени, че има опасност изгражданите години наред имидж и
авторитет да бъдат непоправимо съсипани от Сорентино и колегите му в
предаването.
В A&F държат на растящия
авторитет на лейбъла и не желаят да рискуват като разочароват феновете си.
В Jersey
Shore (mtv.com/shows) се проследява животът на осем италоамериканци, постоянно
съпровождани от камери. Това е светът на големите мъже - мачовците,
които пият непрекъснато, укрепват мускули в салоните за фитнес и се опитват да
свалят мадамите с плоски лафове.
Зрителите възприемат сериала противоречиво,
особено американците с италиански корени, които твърдят, че има прекалено
много стереотипи, обаче въпреки това вече тече четвъртият сезон. Изпълнителите отдавна
са звезди.
Самият Сорентино се продава отлично - написа автобиография, записа диск, а
през миналата година дори се яви заедно с републиканката сара Палин на
благотворително събитие.
Желан гост е на много предавания по разни телевизии, участва в
Dancing with the Stars, миналата година сключи договори за реклама за над 5 млн. долара с фирми
за производттво на водка, на спортни стоки и на витамини.
Сега 29-годишният "пролетарий" ще печели и от това, че няма да носи
дрехите на определена фирма.
Каналът Ем Ти Ви смята, че за компанията този ход е рискован и нож с две остриета. Възможно е
мнозина досегашни клиенти на магазините да си кажат, че щом любимецът им Сорентино вече няма да
носи тези облекла, и те ще се откажат.
В профила си в "Туитър", наречен, разбира се, "Ситуацията" Сорентино
написа: "Изглежда самите A&F са изпаднали в Ситуация."
Особена реклама: Плащаме ти, за да те няма
Фирмата A&F плаща на американска тв звезда да не носи нейните облекла, за да не й руши имиджа с просташкото си поведение
20 август 2011, 13:30
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!